Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

KFM och ränta

Hej,
Om lånen går till KFM fortsätter lånets ränta eller deras?
Måste chefen få veta eller bara lönekontoret?

Går -+ 0 idag men orkar inte, är det inte mera värt Kfm kommer dra kanske 15000 kr i månaden ?

Hej,
Om lånen går till KFM fortsätter lånets ränta eller deras?
Måste chefen få veta eller bara lönekontoret?

Går -+ 0 idag men orkar inte, är det inte mera värt Kfm kommer dra kanske 15000 kr i månaden ?
Det är den avtalade dröjsmålsräntan som gäller. Den löper på tills skulden är betald eller tills dess att ett eventuellt kostnadstak har uppnåtts.

Men kommer skulderna minska då? Största lånet är 300 tkr följt av flera andra med lägre. Vad innebär kostnadstak?

Men kommer skulderna minska då? Största lånet är 300 tkr följt av flera andra med lägre. Vad innebär kostnadstak?
Det är omöjligt att veta om man inte vet belopp och ränta på lånen. Du får kolla lånevillkoren, vilket kan variera kraftigt mellan långivarna. Beträffande kostnadstak mm så kan du läsa här. De gäller lån som är tagna efter 1/9 2018.
Det varierar vem på företaget som får reda på om du har löneutmätning, på många större arbetsplatser är det ofta bara lönekontoret.

Det är omöjligt att veta om man inte vet belopp och ränta på lånen. Du får kolla lånevillkoren, vilket kan variera kraftigt mellan långivarna. Beträffande kostnadstak mm så kan du läsa här. De gäller lån som är tagna efter 1/9 2018.
Det varierar vem på företaget som får reda på om du har löneutmätning, på många större arbetsplatser är det ofta bara lönekontoret.
Tack för svar och jag jobbar på ett litet jobb med 25 anställda därför slår jag knut på mig för att inte hamna hos kfm ;/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp