Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

kfm hembesök??

Hej.
Undrar om det är vanligt att kfm kommer hem och tar saker??? Eller är det alltid löneutmätning som de börjar med och om skulden inte är betald inom 3 mån,tar de annat då såsom saker och hus/bostadsrätt .?? Har ni som är hos kfm fått hembesök där de tagit saker ex tv apparater osv och har någon blivit av med hus ?? Tack på förhand...

Jag äger varken hus/ bostadsrätt eller bil, har haft löneutmätning sedan sept 2009 där det till och från dragits pengar (beroende på hur mkt jag tjänat). Kf har aldrig varit hemma och tagit tv, dator el liknande av värde.
Har hört att de tar/ säljer hus och bil om man äger det, vet dock inte hur snabbt...

En annan fråga om nån vet, kan man ha löneutmätning hur länge som helst?

Jag äger varken hus/ bostadsrätt eller bil, har haft löneutmätning sedan sept 2009 där det till och från dragits pengar (beroende på hur mkt jag tjänat). Kf har aldrig varit hemma och tagit tv, dator el liknande av värde.
Har hört att de tar/ säljer hus och bil om man äger det, vet dock inte hur snabbt...

Ja det kan man (tyvärr)

hur mycket är dina skulder på?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp