Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

KFM avslutar ärende hos ARS…

Den anledningen fick jag nyligen när Creditstar drog tillbaka sitt ärende.

"Avslutas på grund av annan anledning"

Fick mig att misstänka att de upphört med sin verksamhet eller bara tröttnat på att inte få några pengar.
Hoppas det för det bolaget finns högst upp på min smutslista.

Den anledningen fick jag nyligen när Creditstar drog tillbaka sitt ärende.

"Avslutas på grund av annan anledning"

Fick mig att misstänka att de upphört med sin verksamhet eller bara tröttnat på att inte få några pengar.

Det jävliga med detta är väl att dom kan komma om 5 år igen när/om du är skuldfri och allting är färdigt & kräva pengarna igen via KFM?

Det jävliga med detta är väl att dom kan komma om 5 år igen när/om du är skuldfri och allting är färdigt & kräva pengarna igen via KFM?
Och låtit lånet växa med räntorna som tickat på under tiden.

Precis så, så länge exekutionstiteln är giltig så

Hur länge är den giltig, är den inte det "för all framtid" om han skickar papper hem om det?
Han verkar inte skicka hem papper till någon. Reglerna säger väl att man även ska notifieras när skulder byter bolag. Inte heller det har skett när han flyttat skulder mellan sina bolag. Utan han opererar med förhoppningen att folk inte bestrider kraven.

Några kräk har skjutit ihjäl en stackars tjej pga ett par fälgar... Det hade väl varit om dom istället siktat in sig på det här äcklet och sedan släpat runt honom i staden som man gjorde med Mussolini.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp