Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kass uc samlingslån?

31,3% risk pga 33ff, över 80% i december blir 20 st 6 mån gamla.

661515kr i lån och krediter
Blanco 351327kr remember
246000 qliro
45361kr thorn

Krediter
15911kr thorn
Dnb 26567kr

Utanför uc
50000kr goodcash
25000kr mobillån
10000 fairlo

Skulle vilja samla ihop krediterna+dom utanför uc i ett lån dvs ca 130.000kr.

Vet ni nån förmedlare med eller utan uc som skulle godkänna? Har även bara 2 i bisnode men creditsafe mycket god.

358.000 i årsink, ännu högre nästa år

Anställd och ef, företaget bra ekonomi.

Varför har du lån? Låter som missbruk och om du inte kommer bli kvitt problemet hjälper inga lån fig! Utan tvärtom tyvärr!

Med ditt betyg så får du nog svårt att hitta samlingslån. Hade nog börjar ansöka kredit hos betalkoll o släcka värsta krediterna. Sen hade jag utnyttjat betalningsfria månader och slänga in på värsta lånen med högst ränta eller lägsta summan.

Du har tyvärr för hög risk i nuläget.

Jag får det till nästan 800.000 i lån och krediter? Du bör söka hjälp om du har missbruk och sluta ljuga för dig själv. Du får nog vänta ett år till innan du kan söka nytt samlingslån.

Kan du vänta in tills du har fåtal förfrågningar?

Kan du vänta in tills du har fåtal förfrågningar?

Jo kan kan jag, det är right men det går runt iaf någorlunda. Tänkte släcka dom värsta men får nog vänta till juni/juli nästa år. Är ju inte alltför långt bort

Jo kan kan jag, det är right men det går runt iaf någorlunda. Tänkte släcka dom värsta men får nog vänta till juni/juli nästa år. Är ju inte alltför långt bort

Jag prövade på Advisa/Lendo när jag hade ungefär samma. Fick 0 förslag...

Det är tålamod!
Dra inte på en förfrågan i onödan. Betala av det du kan och kör snöbollsmetoden! Tänk att du är i botten nu! Det kan inte bli värre!

1000 kr mindre i total skuld per månad är bättre än förut o sätt igång ett litet sparande också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp