Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Karlsson finansiering, skumt eller inte?

Haha dom skrev att efter att jag signerat avtalet och skickat till dom så kommer dom upprätta mitt bankinlåningsintyg och skicka till banken för överföring av pengarna. Tveksam om jag vågar skicka in signerat avtal. Det har ju @carola gjort så vi lär få svar från henne först om hur det går med utbetalning av lån

ja jag gjorde de.. gav dom ett kontonummer jag inte använder. men ser ju om jag skulle få in pengar.. men som sagt tveksam

Jag har enbart skummat de sista sidorna men tror jag har en bra gissning på vad detta går ut på.. dessa avgifter som är återkommande 2096:- osv.. som de ska betala för att kunna göra olika bankintyg och upprätta avtal genom notarieverket och allt vad de skriver.. tror att det är detta som är bluffen.. de kommer kräva alla ansökande på dessa avgifter sen när krediten uteblir för de jobb som de har lagt ner och hävda att de betalat detta i den sökandes ställe.. när ni skriver och frågar om avgifterna så ahr de ju svarat att vi betalar detta åt dig.. kommer garanterat komma en faktura på detta sedan när krediten inte blir av..

Själva krediten är ju bluff.. de förstår ju alla här.. sen så sitter ingen och bygger en seriös hemsida och kundsuppotrar och handlägger ansökningar gratis.. på något sätt kommer de ta betalt för detta.. det kommer inte heller dyka upp 20mkr utan upplysning på bankkontot... SORRY!

Jag är också otroligt tveksam och det känns som att dom där 2096:- endast betalas av dom ifall lånet till slut godkänns, annars står låntagaren för den summan och som du skriver så kommer typ ingen bli godkänd, alla kommer få betala den summan troligtvis

skulle vara roligt om dom lyckades lura er in i fällan att ni bli skyldig dom 20 miljoner kronor hahahaha för ni har dock skrivit under ett avtal som ni inte vet om.

skulle vara roligt om dom lyckades lura er in i fällan att ni bli skyldig dom 20 miljoner kronor hahahaha för ni har dock skrivit under ett avtal som ni inte vet om.

Står ju i avtalet vad som gäller och finns inte heller något ”finstilt” har läst igenom 30ggr minst. Men jag kommer inte gå vidare med ansökningen då jag inte litar på detta alls

Står ju i avtalet vad som gäller och finns inte heller något ”finstilt” har läst igenom 30ggr minst. Men jag kommer inte gå vidare med ansökningen då jag inte litar på detta alls
Nej hur man än gärna vill att det ska vara lösningen på ett ekonomiskt kaos.
Är det viktigt att tänka till o vara realistiskt.
❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp