Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Karlsson finansiering, skumt eller inte?

Du ser vilken bluff:(
Anade det:D
Fast i själva mailet står följande:
Du har i bifogad kopia av finansieringsavtalet som utfärdats av notarieverket.
Vi skulle vilja informera dig om att registreringsavgifterna för finansieringsavtalet med de rättsliga myndigheterna uppgår till 2096 SEK betalas av vår finansiella institution.

Vänligen underteckna finansieringsavtalet och returnera en kopia till notaren för att registrera dig hos de juridiska myndigheterna innan insättningen av pengar.

Vänligen skicka även bankuppgifterna nedan

Så där verkar det vara att man inte behöver betala 2096:- utan det är deras finansiella institution som gör det

Fast i själva mailet står följande:
Du har i bifogad kopia av finansieringsavtalet som utfärdats av notarieverket.
Vi skulle vilja informera dig om att registreringsavgifterna för finansieringsavtalet med de rättsliga myndigheterna uppgår till 2096 SEK betalas av vår finansiella institution.

Vänligen underteckna finansieringsavtalet och returnera en kopia till notaren för att registrera dig hos de juridiska myndigheterna innan insättningen av pengar.

Vänligen skicka även bankuppgifterna nedan

Så där verkar det vara att man inte behöver betala 2096:- utan det är deras finansiella institution som gör det
Okej men nått skumt är det ändå

ja men inget om att jag ska stå för några avgifter
Vi borde ju fått samma avtal, i avtalet står att jag ska betala men i mailet så verkade dom informera om att jag inte alls behöver betala. Men har du fyllt i avtalet? Uppdatera gärna om vad som händer, ifall du får en utbetalning

ja men inget om att jag ska stå för några avgifter
Fortsättning följer undrar hur dom går tillväga när dom fått avtalet bara inte era personuppgifter hamnar i orätta händer. Sånt blir man orolig för:(
Är 100 säker på att detta är bluff tyvärr

Vi borde ju fått samma avtal, i avtalet står att jag ska betala men i mailet så verkade dom informera om att jag inte alls behöver betala. Men har du fyllt i avtalet? Uppdatera gärna om vad som händer, ifall du får en utbetalning

vad jag förstår så står dom för avgiften. idag skicka jag avtal till en bank..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp