Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Karlsson finansiering, skumt eller inte?

Jo visst är det så. Men vid 20 mille tror jag den där blockaden rivs och rimligheten träder fram
hahahah ... fast inte om man redan planerat för alla lån man ska betala med dessa 20 mille och allt man ska göra för pengarna som bli kvar... Man kommer kolla kontot varje dag och under ett bra tag framöver innan polletten trillar ner.

Vad gör man inte när man är desperat!! Tror att hjärnan blockeras då, man vill så gärna tro att lösningen är nära...
Ja absolut och det vet dom.
Tänker säkert att vi är desperata lättlurade människor;)

Undrar jag med har någon fått pengar på kontot än:D
Jag fick svar idag att om jag lämnar in allting så skickar dom till banken och sen återkommer dom, blir intressant och se vad man får för svar, jag skickade in bara för att se vad som händer. Och för en gångs skull var det helt korrekt svenska dom skrev också

Jag fick svar idag att om jag lämnar in allting så skickar dom till banken och sen återkommer dom, blir intressant och se vad man får för svar, jag skickade in bara för att se vad som händer. Och för en gångs skull var det helt korrekt svenska dom skrev också
Får se då vad dom gör;)
Följer med spänning :D

Jag mailade och frågade om det verkligen var seriöst, fick som svar ”vad är din oro? Fråga oss dina frågor”

Jag skrev då tillbaka
Gör ni kreditupplysning?
Finns det några dolda avgifter, måste man betala något för att få lånet utbetalat?
Hur fort får man pengarna på kontot?

Blir intressant och se vad dom svarar haha

Var hittade du kontaktuppgifter ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp