Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Karlsson finansiering, skumt eller inte?

Stod det något annat i mailet du fick?

Enligt deras ”Integritetspolicy”

Kontaktuppgifter till Nyman Lån och till vårt dataskyddsombud

Om du har frågor eller vill utöva dina rättigheter t.ex. återkalla ditt samtycke

• Kontakta vår kundservice för Credway via chatt, e-post eller på telefon: 08-363 773

Är fortfarande övertygad om att det är bluff men jag ser inte riktigt hur dom ska kunna bluffa dig, skulle väl vara att komma åt pengarna på ditt konto men inte ens ser jag det möjligt 2019 utan tillgång till ditt mobila bankid.

Haha ja jag svarade att jag accepterar och undrar vad dom behöver utav mig. Får se vad dom svarar. Om det nu än skulle vara seriöst och jag lyckas få lånet så är det helt sjukt med tanke på att jag aldrig skulle få lån någonstans på grund av dålig UC plus betalningsanmärkningar

Samt:

Personuppgiftsansvarig Nyman Lån

Nyman Lån är ansvarig för den behandling av våra kunders (konsumenter) personuppgifter som görs för varumärket Credway. Som personuppgiftsansvarig bestämmer vi ändamålet och medlen för behandlingen.

Nyman Lån AB, Isafjordsgatan 39, 164 40 Kista

Hade jag inte hatat Credway hade jag gjort dom uppmärksamma på detta.

Behöver du göra något för att få pengarna?

Jag kan poängtera att jag med tror det är bluff. Men under mina 20 år som sökande efter lån/krediter (och jag har varit inne på säkert varenda kreditgivares sida) så är denna sidan den mest välgjorda (med riktig adress dessutom).
Jag skulle till och med säga att den här sidan är mer välgjord än exempelvis riktiga aktörer.
Ja den såg korrekt ut. Men nått lurt är det.

Denna ska man fylla i

Bilagor

• E0066354-AAB4-4212-969D-C22FB7A06CFD.jpeg
    E0066354-AAB4-4212-969D-C22FB7A06CFD.jpeg
    255.2 KB · Visningar: 337
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp