Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Karlsson finansiering, skumt eller inte?

Står på första sidan lån 3 000 - 50 000
Jag gjorde en ansökan på 10 000
Fick detta svar

"Hallå

Vi bekräftar mottagandet av din begäran och beviljar lån från 90 000 SEK till 20 000 000 SEK.
Vänligen berätta det belopp du vill ha lånat så att vi kan sätta dig ett prisvärt återbetalningsschema.

Fru GHYSLAINE BOISSENOT.

Fick detta svar

"Hallå

Vi bekräftar mottagandet av din begäran och beviljar lån från 90 000 SEK till 20 000 000 SEK.
Vänligen berätta det belopp du vill ha lånat så att vi kan sätta dig ett prisvärt återbetalningsschema.

Fru GHYSLAINE BOISSENOT.
Omg :rolleyes::eek::D 10 k och det erbjudande belopp skiljer sig mycket o_O

Fick detta svar

"Hallå

Fru GHYSLAINE BOISSENOT.

Aj då... planen kommer vara att du ska betala en slant till dem för att få ditt lån...? hoppas att du inte lämnade några personuppgifter till bedragarna :eek:

Har någon på riktigt gjort någon form av ansökan till dom? Det är ju en helt otroligt uppenbar bluff.
Inget gnäll sedan om någon lyckas bli blåst bara:)

Haha!!

Fick detta svar

"Hallå

Fru GHYSLAINE BOISSENOT.

våga inte riskera lämmna ut mina uppgifter till dessa eller prova ansöka med bank id. man kan ju bli kappad på riktigt och dom sparar ju alla uppgifter om en.

Fick detta svar

"Hallå

Fru GHYSLAINE BOISSENOT.
Hur gick det sen?

Upp 20.000.000 är det som skrämmer oss. Hade det står 3-50.000:- utan UC och med Creditsafe så hade dom haft ett par hundra ansökningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp