Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kaplan Rm= Mobillån/ smskredit?

Vet någon vad detta är? Har fått en förfrågan att lägga till en person på LinkedIn, från en person som jobbar på Kaplan Rm. Initialer J.J. Efter en googling har han varit aktiv för Mobillån ( och jag antar även för smskredit som är samma). Jag har avbetalning dit på båda till Nettofinans som övertog lånen med avbetalningsplan innan det gick till inkasso. Sköter mina betalningar. Undrar ju hur han hittat mig på LinkedIn, vad vill han/dom och har fler råkat ut för samma sak? Känns sådär faktiskt.., dom vill komma åt min profil och se vem jag är uppenbarligen..

Trevligt. Klart man vill ha dom i sitt privatliv och på internet också :)

Jamen ellerhur ;-). Känns lite halvobehagligt... Funderar på att skicka ett medd och undra varför han vill ha kontakt, men det kanske är bättre att bara låta det vara?

Jamen ellerhur ;-). Känns lite halvobehagligt... Funderar på att skicka ett medd och undra varför han vill ha kontakt, men det kanske är bättre att bara låta det vara?

Ta bort förfrågan o låt den vara.. Sjukt! De har inget o göra me dig på din fritid el?

Linkedin fungerar ju så att den går igenom personer du har varit i kontakt med på olika sätt genom att söka genom den mailadress du har angivit och massa annan information genom algoritmer.

RM-Kaplan är väl en mediebyrå så sannolikt har hans linkedin lämnat en massa förslag på personer att ansluta till hans nätverk och du är en av dem. Oavsett kan man ju fråga hur vettigt det är att ha en yrkesmässig kontakt med någon du faktiskt inte har en yrkesmässig relation med eller för den delen är vän med i verkliga livet. Personligen är jag ganska restriktiv med vilka jag accepterar och bjuder in till mitt nätverk.

Ja så kan det ju ha gått till! Kommer definitivt inte att lägga till personen, vet ju inte vem det är, förutom en smslån aktör då som det verkar! Hu!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp