Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kaos, redogöra för ett tiotal lån.

Så här får det verkligen inte gå till. Låter inte klokt och jag undrar vilken ordning lånebolagen har på sina ärenden. Du behöver verkligen inte det här och du har det tufft som det är ändå.
Jag är helt slut. Känner av min utmattning igen och är så rädd att jag inte ska kunna jobba heltid.

De påstår att jag tagit ett lån i varje bolag med en dags mellanrum.

Antingen ett fall av "den ena handen vet inte vad den andra gör" eller så försöker de suga ut mer pengar än de har rätt till. Inkompetent och oproffsigt hur som helst.

De har skickat in till skusan att jag har tagit ett lån hos Creditstar och dagen efter hos Starberry.

Det måste ju va jättelätt för dig att motbevisa dom, du hade ju alla mail sparade + kontotransaktioner. Man lånar ju inte direkt pengar i kuvert lixom. Dom där knäpper du till lätt. Enkel match, på dom bara!

Då är saken klar. Det är fel uppgifter.

Exakt, och det kommer din handläggare kunna se också när hen har alla papper framför sig. Inte ok att bete sig så som de gör. Försök få lite andrum de närmsta dagarna och ladda batterierna och ta nya tag! Jag hejar på dig!

Det måste ju va jättelätt för dig att motbevisa dom, du hade ju alla mail sparade + kontotransaktioner. Man lånar ju inte direkt pengar i kuvert lixom. Dom där knäpper du till lätt. Enkel match, på dom bara!
Jag har redogjort för skulderna idag och i morgon ska jag skicka transaktioner och lite andra uppgifter de vill ha in.

Exakt, och det kommer din handläggare kunna se också när hen har alla papper framför sig. Inte ok att bete sig så som de gör. Försök få lite andrum de närmsta dagarna och ladda batterierna och ta nya tag! Jag hejar på dig!
❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp