Förstår inte riktigt vad det är för problem, ts har ångest över pengar, ts har inte frågat oss om han ska strunta i hyran eller inte. Om hans ångest dämpas av att han betalar bort sitt Klarna och hoppar över sin hyra låt han göra det.
Vad kan hända i värsta fall? Bli vräkt? Alla här vet att vissa erfarenheter är dyrköpta. Blir ts vräkt då kommer han aldrig mer hoppa över hyror.
Det är nog mer unikt än praxis. Men absolut, tar man en dialog proaktivt så det kanske ok men står fast om det är en ond spiral och bör undvikas till varje pris.Jag bor kommunalt bostadsbolag och där accepterar dom 50 % direkt och resten månaden efter ! Inga problem så länge man betalar såoch det har dom även på sin sida
![]()
Ja kan man betala så ska man ! Fenor vet man att man får en bonus eller semester ersättning månaden efter är det ju kanon kan jag tyckaDet är nog mer unikt än praxis. Men absolut, tar man en dialog proaktivt så det kanske ok men står fast om det är en ond spiral och bör undvikas till varje pris.

Eloge till det bostadsbolaget!Ja kan man betala så ska man ! Fenor vet man att man får en bonus eller semester ersättning månaden efter är det ju kanon kan jag tycka![]()