Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan sambon stå på lånet?

Skönt att stenen har fallit, modigt att berätta och be om hjälp.
Hur ser planen ut om du vill berätta?
Tack. Känner mig som en helt ny människa idag.
Kan tacka alla som skrivit här, utan detta forum skulle jag aldrig ha modet till det.

Min far och jag har gjort upp ett excel ark där vi listade alla skulder och månads kostnader för att få en övergripande syn på det hela först.
Mina föräldrar kommer hjälpa mig med en del av lånen + att sen söka ett samlings lån hos en bank där min far har en egen rådgivare i som även hjälp dom med deras Villa, så det känns hoppfullt.
Istället för att sitta och betala ca 27.000kr för lånen kan man få ner kostnaden till ca 12.000kr i månaden beräknat på 5 år.

Jag känner mig mycket motiverad till detta och ska fan aldrig hamna här igen, detta var en läxa att lära av.

Tack! =)
Hur lång tid tar det ungefär att förbättra sin UC skulle du säga?
Uc blir bättre när antalet ff minskar samt skulder minskar, lite enkelt sagt. Så om du har 0 ff (varje ff syns i 12 månader) och har skulder under din totala inkomst så kommer din uc blir bättre. Uc blir bättre även när din inkomst höjs.
Har du inte Kreddy appen så ladda ner den och följ din uc betyg där, samt din skuldsättning med synliga skulder. Den är gratis!

Tack. Känner mig som en helt ny människa idag.
Kan tacka alla som skrivit här, utan detta forum skulle jag aldrig ha modet till det.

Min far och jag har gjort upp ett excel ark där vi listade alla skulder och månads kostnader för att få en övergripande syn på det hela först.
Mina föräldrar kommer hjälpa mig med en del av lånen + att sen söka ett samlings lån hos en bank där min far har en egen rådgivare i som även hjälp dom med deras Villa, så det känns hoppfullt.
Istället för att sitta och betala ca 27.000kr för lånen kan man få ner kostnaden till ca 12.000kr i månaden beräknat på 5 år.

Jag känner mig mycket motiverad till detta och ska fan aldrig hamna här igen, detta var en läxa att lära av.
Lycka till och glöm inte att börja bygga en buffert!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp