Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan man lägga ihop flera skulder till en avbetalningsplan hos Gothia inkasso?

Gothia

2000:- kr men ibland när det kör i hop sig ringer jag och meddelar hur mycket jag kan betala.

2000:- kr men ibland när det kör i hop sig ringer jag och meddelar hur mycket jag kan betala.

Ursäkta jag tjatar om detta men var det du som bestämde månadsbeloppet 2000/månad har idag Meddelandelån och Abuni hos dem vilket jag betalar 1000 i månaden på och funderar på att släppa Kontantfinans också som jag idag betalar 485/månad för. Det kan väl aldrig kosta mig 1000 till tror du? Kan jag ringa Gothia och fråga vad Kontantfinans skulle kosta, tror du de kan svara på det?

Jag har en avbetalningsplan med Gothia 1800kr/mån. I den ingår Paxo, Vardagslånet, Meddelandelån(2st) och Viaconto. Vart efter inkassona har trillat in har jag ansökt om avbetalningsplan med det lägsta beloppet, 400kr. Gothia har sen svarat mig att de slår ihop ärendena och jag har tackat ja. När femte ärendet kom in och jag var uppe i ett totalbelopp på 2000kr så frågade de om jag var villig att betala minst 1800kr och jag kunde inte annat än att tacka ja. Gothia är mycket smidiga att ha att göra med, de verkar ha fattat att folk är villiga att betala bara det blir rimligt. De verkar heller inte låta smslånebolagen styra så som Svea och Intrum gör.

Jag har en avbetalningsplan med Gothia 1800kr/mån. I den ingår Paxo, Vardagslånet, Meddelandelån(2st) och Viaconto. Vart efter inkassona har trillat in har jag ansökt om avbetalningsplan med det lägsta beloppet, 400kr. Gothia har sen svarat mig att de slår ihop ärendena och jag har tackat ja. När femte ärendet kom in och jag var uppe i ett totalbelopp på 2000kr så frågade de om jag var villig att betala minst 1800kr och jag kunde inte annat än att tacka ja. Gothia är mycket smidiga att ha att göra med, de verkar ha fattat att folk är villiga att betala bara det blir rimligt. De verkar heller inte låta smslånebolagen styra så som Svea och Intrum gör.
Majsan hur stor är din sammanlagda skuld hos dem funderar på att släppa ytterligare lån till dem men vill veta att det inte blir dyrare än det är nu.

Jag har skuld på cirka 14.000kr hos Gothia. Jag betalar 200kr i månaden.
Jag valde det själv.

Kommer du alltid att få betala så lågt belopp eller är det bara tillfälligt?

1500

betar 1500 hos dem innan abuni kom de slog in dem med men höjde ej beloppet

Jag har skuld på cirka 14.000kr hos Gothia. Jag betalar 200kr i månaden.
Jag valde det själv.

Om du betalar 200/månad och allt går till skulden betyder det att det tar 5 år och 8 månader innan skulden är återbetald. Visste inte ett inkasso gick med på så lång återbetalningstid.

Min totala skuld nu är ca 17000kr, men jag har betalat av några månader först 400kr/mån sen 800kr/mån. Totalt innan av gissar jag på att skulden var uppe i drygt 22000kr. Hade lånat 3000kr av Paxo och Vardagslånet, 4000kr av Visconto och 7000kr av Meddelandelån. Sen tillkommer ju räntor och avgifter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp