Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan man ha 2 lån samtidigt hos Nordax

Hej,
Sitter med färska erbjudanden från Advisa på samlingslån där Nordax har givit ett bud som är intressant (inget lösenkrav). Jag har redan ett lån hos dem som är större än erbjudandet och undrar om det är någon som fått eller har två lån samtidigt hos Nordax?
Kan de dra tillbaka erbjudandet efter jag har valt dem hos Advisa?
Nya erbjudandet har lite sämre ränta.

Nej, det du har fått beviljat är ett tilläggslån. Alltså en utökning av det befintliga lånet hos dom. Om räntan är högre än det lån du redan har så kommer det att bli den nya räntan på ditt lån.
exempel: Har du ett lån idag på 400.000 med ränta på 7.9% och blivit erbjuden 100.000 till en ränta på 9.9% så kommer ditt nya lån hos Nordax vara: 500.000 med ränta på 9.9%

Stort tack för bra info!
Då kan jag gå vidare med dem.

Jag har två lån hos Nordax. Ett på 350´ och ett på 220´så jo det kan man

Jag tog ett lån hos Nordax i februari och i juli sökte jag via förmedlare igen och blev beviljad 159.000 till. Jag ringde Nordax för att fråga om det blir två lån eller om det läggs på det lån jag redan har och dom svarade att det är det senare. Kanske kan variera då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp