Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan man förlora skuldsanering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag det tycker jag. Jag har gjort och försökt göra mitt bästa för betala hans skuld. Hans skuld är 0.02% jämfört med det jag är skyldig andra företag. Plus det har gått så många år och försöker få ordning och tag på mitt liv. Om i framtiden jag har extra pengar kommer göra rätt av mig och betala honom. Även efter efterskuldsanering. Jag gjorde fel och vill inte ha dåligt samvete.
Hur mycket är du skyldig honom?

Det står hur mycket i procent. Känns du är förnyfiken. Varför undrar du?
För att en förlust för en privatperson, dessutom orsakat av brott, känns helt fel att ingå i en skuldsanering.

För att en förlust för en privatperson, dessutom orsakat av brott, känns helt fel att ingå i en skuldsanering.
Är du handläggare? Nej. Har du avtjänat straffet. Nej. Att kännas står i inte i lagboken för skuldsanering. Det är helhetsbedömning. Vad du tycker bryr jag mig inte. Det får du hålla för dig själv istället för lägga näsan i något du inte har med och göra.

Är du handläggare? Nej. Har du avtjänat straffet. Nej. Att kännas står i inte i lagboken för skuldsanering. Det är helhetsbedömning. Vad du tycker bryr jag mig inte. Det får du hålla för dig själv istället för lägga näsan i något du inte har med och göra.
Ställ då inte frågor i ett öppet forum.
Här är det faktiskt, motsatt vad du trycker, fritt fram för åsikter.
Och eftersom skadeståndet inte är betalt så har du inte heller avtjänat straffet.

Ställ då inte frågor i ett öppet forum.
Här är det faktiskt, motsatt vad du trycker, fritt fram för åsikter.
Det räcker med att du svarade en gång. Sedan började du fråga saker som inte har med åsikter och göra.

Det räcker med att du svarade en gång. Sedan började du fråga saker som inte har med åsikter och göra.
Vem det är som motsätter sig din skuldsanering har absolut med saken att göra, hade inte haft några problem med att banker / kreditgivare förlorat pengar på dina livsval.
Nu är saken i ett helt annat ljus.

Vem det är som motsätter sig din skuldsanering har absolut med saken att göra, hade inte haft några problem med att banker / kreditgivare förlorat pengar på dina livsval.
Nu är saken i ett helt annat ljus.
CSN är inte med i SS men detta ska vara det. Det låter som ett systemfel

Innan det kommer fler påhopp så kan vi bryta här
Ja du kan bli av med skuldsaneringen är svaret.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp