Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan man förhandla räntan på samlingslån hos Plus1? Tips och erfarenheter

Hej Alla
behöver bara lite råd.
Fick samling lån hos plus1 totalt summan är 450,000
ni som har de vet hur ränta prognosen ser ut.
jag har 22% i ränta och enligt de blir det ränta sänkning var 4de månade med 0.5 eller vad det var nu.
jag betalar 10 tusen varje månad för de och kommer totalt att betala nästan 850,000 i 12 år
min fråga är nu kan man förhandla räntan på nåt sett hos de, eller har ni annan tips som man kan göra förutom att vänta på annan samling lån ?

Har dålig uc score, ligger nog runt 25% och flera ff.
Summa lån: 450.000kr
Inkomst: 540.000kr/år
Inga anmärkningar

Alltid behövt medsökande varje gång jag testat hos dem, oavsett om min uc score vart bättre samt färre ff..

Dock tror jag dem har krav på medsökande över 300.000kr, så kan nog vara därför.

Har dom lösenkrav?

Om du ändå har en medsökande, varför sökte inte medsökande ett lån själv hos tex Lendo? Han är ju ändå 100% betalningsskyldig även som medsökande.. ni kunde bara skrivit ett skuldebrev mellan er två. 22% ränta på nästan en halv miljon är helt sinnessjukt.

Hej jag är i samma situation har medsökande vi skickade allt som dom behöver. Väntar på svar. Min medsökande har bra kredit historia och bra lön. Han har provanställning. Jag har inkomst 350 780. Någon som vet hur dom funkar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp