Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan man få ny avbetalningsplan?

Absolut ! Jag ska betala 17k nästa månad i oktober till dom .. kommer aldrig klara det ! Jag kommer tvingas släppa den tyvärr ! Jag försöka pyssla så en släpps först och då utmätning på 15k så åker nästan hela på en gång ...sen nästa o så .. för kommer inte ihop dom summorna , och har slutat att låna nu med för att täcka upp ! Skönt att sluta jaga pengar tycker jag
Det måste vara väldigt skönt att kunna sluta jaga lån. och det låter som att du har en plan för det mesta, hur du vill försöka lösa skulderna. hoppas det går vägen för dig!

Det måste vara väldigt skönt att kunna sluta jaga lån. och det låter som att du har en plan för det mesta, hur du vill försöka lösa skulderna. hoppas det går vägen för dig!
Jag har hållit på såhärr i 8 år nu och jagat och jagat ! Men tills slut får man känna sig besegrat ... så kommer satsa på en utmätning .. speciellt nu passar det med när sambon fått heltid ... har ca 8-9 lån som ska bort ! Tänk att få bort ett lån och sen ett lån ... vilken känsla !! Låna för att täcka andra lån går inte ! Blir bara värre o värre .. så jag gjort innan :) oktober eller november dra det igång för mig ... hoppas november .. men tro oktober :) första månanden med utmätning så försvinner en skuld direkt ! Det är skönt ! Håller tummarna det går bra för dig med <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp