Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan man få hjälp? Mina skulder är för "små" 60000 kr

Hmm. Kostnaden för din bostad är ju relativt hög vs inkomst.
Tycker du ska försöka hitta något annat men detta tar tid så är ingen quickfix för dig.

Inneboende ett alternativ? Extra jobb? Är så pass "lite" pengar så du behöver liksom bara få några extra dagar i månaden för att detta ska fungera för dig.

Men är dina betyg på t.ex bisnode åt helvete också?

@Terry_ kanske har något tips något bolag som kör något annat än UC som är lite "ok" iaf.

Hmm. Kostnaden för din bostad är ju relativt hög vs inkomst.
Tycker du ska försöka hitta något annat men detta tar tid så är ingen quickfix för dig.

Inneboende ett alternativ? Extra jobb? Är så pass "lite" pengar så du behöver liksom bara få några extra dagar i månaden för att detta ska fungera för dig.

Men är dina betyg på t.ex bisnode åt helvete också?

@Terry_ kanske har något tips något bolag som kör något annat än UC som är lite "ok" iaf.

Kollar efter boende hela tiden men är tyvärr väldigt svårt.. inneinneboende kan jag inte ha här eftersom jag hyr i andrahand och jag klarar tyvärr inte av att vara inneboende pga diagnoser sen vill folk har 5-6000kr/mån för att man hyr ett rum av dem.. Jobb söker jag men har varken körkort eller utbildning så blir oftast nekad

Min bisnode är oxå hemsk..

jag blir säkert hatad för detta, men gör dig av med hunden, ju har uppenbarligen inte råd att ha den.
Att ta SMS lån är bland det dummaste man kan göra, inkörsport till mer än 10 års ekonomiskt helvete

jag blir säkert hatad för detta, men gör dig av med hunden, ju har uppenbarligen inte råd att ha den.
Att ta SMS lån är bland det dummaste man kan göra, inkörsport till mer än 10 års ekonomiskt helvete
Tyvärr så är hunden mitt allt då jag inte har någon familj eeller så nu hade jag otur att hon blev biten av en annan hund och ja han är betalningsskyldig men polisen gör ingenting o han vill inte betala så kan tyvärr inte göra så mycket

Det är ett försäkringsärende då det går på motpartens ansvarsförsäkring.

Det är ett försäkringsärende då det går på motpartens ansvarsförsäkring.

Jo de vet jag men tyvärr har inte ägaren någon försäkring alls.. Han har skulder till KF på 280.000kr som han inte betalat på flera år och sedan är han dömd 17 ggr.. 6st av dem är våldtäckter och 8st är mordförsök... Så är ingen kul kille man vill hålla på med

Jo de vet jag men tyvärr har inte ägaren någon försäkring alls.. Han har skulder till KF på 280.000kr som han inte betalat på flera år och sedan är han dömd 17 ggr.. 6st av dem är våldtäckter och 8st är mordförsök... Så är ingen kul kille man vill hålla på med

Hej Rebell, du sitter i en tråkig sits.
Jag förstår att din hund är ditt liv och livsglädje, det är bra att du har hunden.
Det är viktigt att du koncentrerar dig på det positiva i ditt liv, t.ex. din hund.
Jag undrar har du jobbat med äldre någon gång? De söker alltid folk som vill jobba inom äldrevården? Det finns alltid jobb där som timvikarie.
Dessutom är utbildningstiden kort, den tar bara 2 till 3 år. Det vore bra om du fick lite bättre inkomst. När du har fått bättre inkomst är det bra att du betalar av dina lån så fort som möjligt.

Har du gjort en budget? Vet du hur man gör?

Äldreomsorg eller Ica skulle jag satsa att söka till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp