Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan man få avbetalningsplan hos intrum justitia??

Fick brev från dom idag o de stod att dom accepterar tusen kr i månaden tills skulden e borta men jag hade begärt 500 kr i.månaden när ja ansökte..man kunde välja belopp....elr har dom ändrat åt mig. Funderar på o ringa dom imorn o höra elr är de bara o acceptera tusen kr nu?:/

Jo, det är dom som har ändrat det. Dom tyckte alltså att ditt förslag på 500 kr var för litet för att dom skall kunna godta det. Så vad dom tycker så vill dom ha 1000 kr. Men ring och prata med dom och "förhandla" lite så kanske du kan få ner den lite.

Såg att de va sista datumet idag o förhandla o nu har dom stängt :( suck.

Vette fan om ja kommer få ihop allt denna månad....dom vill ha tusen kr o vette tusan om ja kommer fixa de suck. Nån som vet om intrum justitia e snabba o skicka te kronofogden? ??:(

Kan någon förklara hur en avbetalningsplan som fanns på Intrums hemsida helt plötsligt är borta?.Den fanns där igår.Han som fått avb planen skulle göra sin första betalning den 30/6.Om dom själva bryter den så borde dom väl höra av sig till person i fråga,det tycker jag i alla fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp