Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan man få avbetalningsplan hos intrum justitia??

Fick brev idag ang en inkasso skuld från resurs bank som nu hamnat hos intrum justitia..Skulden e på ca 3500 kr o de står att skulden ska va betald inom 14 dagar annars skickas de till kronofogden:/

Någon som vet hur dom är med o göra om dom kan bevilja nån form av avbetalnings plan???:/

Ring eller mejla dom! Vägrar dom (Resurs Bank), be då Intrum åtminstone om en tidsfrist till löneutbetalningen. Det brukar kunna gå.

JAg har aldrig blivit nekad avbetalning av Intrum Justitia, varken på små eller stora skulder! Du kan t o m logga in hos dem och själv välja hur du vill betala. men om deras förslag när du är inloggad inte passar dig så ring dem och be om längre tid!

Såg nu att jag hade fått nån inloggnings kod till deras sida där man kunde ansöka om avbetalnings plan:O chockad ja blev..... har ansökt nu så väntar på besked......

Såg nu att jag hade fått nån inloggnings kod till deras sida där man kunde ansöka om avbetalnings plan:O chockad ja blev..... har ansökt nu så väntar på besked......
Jo precis... och jag skulle bli väldigt förvånad om du skulle bli nekad! Jag har två skulder på 25 000 och 30 000 kr som gått till dem och har fått betala 700 resp 1200 i månaden! Bara 4-5 månader kvar på den ena skulden!

Ja de e ju sååå olika hos såna där i lasso bolag:/ endel är jätte hjälpsamma o går med på alla möjliga avbetalningsplaner medans vissa är jätte stränga...:(

Oj så pass då hade du tur :) får se när dom hör av sig till mig....skickade min ansökan när ja loggade in på deras sida med sån där kod.... skickar dom hem brev när dom godkänt avbetalningsplanen elr hur går de till??:/

"Intrum" är bra att ha och göra med.Egentligen så tjänar alla partner på att försöka hitta en lösning på skulderna.

Hur stort var ditt lån och hur mycket får du betala i månaden

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp