Trodde vi slutat framföra åsikter som fakta.Inlägg 3 här har till exempel har aldrig fått utmätta tillgångar som hxn gömt på Revolut i 3 år. Läst om många i andra forum med som klarat sig från utmätta pengar via Revolut som tack för att dom inte är med i mekanismen.
Vad är åsikten?Trodde vi slutat framföra åsikter som fakta.
Men jag litar ju nog mer på Lasseman än dig när det kommer till utmätningar.
bara för att du och din ena granne aldrig sett en katt betyder det inte att någon faktiskt har en katt…
Klart dom vet, dom läser det ju själva härTroligtvis är kronofogdemyndigheten och finansinspektionen väl medvetna om att folk gömmer kapital hos Revolut och frågan är bara hur länge det håller.
Hade jag behövt det hade jag ändå valt madrassen.
. Här på detta forum finns mkt bra information som man säkerligen kan ha nytta av hos olika myndigheter.Din åsikt som inte är faktabaserad är att Revolut inte utmäts. Behöver inte brytas ner ytterligare. Hur många idag har skuldsaldo hos KFM? Kan du verkligen garantera att INGEN har fått medel hos Revolut utmätt?Vad är åsikten?
Om vi bryter ner det jag skrev:
1. Inlägg 3 här har till exempel har aldrig fått utmätta tillgångar som hxn gömt på Revolut i 3 år. Det stämmer - läs inlägg 3 själv. Det är ingen åsikt
2. Läst om många i andra forum med som klarat sig från utmätta pengar via Revolut som tack för att dom inte är med i mekanismen.
Det stämmer också - Läst på forum andra personer utöver inlägg 3 här att folk klarat sig från utmätning med pengar på Revolut och förklaringen är att Revolut inte är med i Mekanismen så KFM ser ej tillgångarna.
Det finns ingen åsikt från mig någonstans i det svaret. Men om Lasseman nu kan ge en bättre förklaring till varför många klarar sig från utmätta tillgångar med pengar på Revolut så kan han göra det istället för att attackera.
Jag är då definitivt mer öppen för förändringar till ny information än hans felaktiga påstående.
Som svar: Jag har ingen åsikt i det jag skrev. Det är vad jag har läst från andra. Faktiskt jävligt dåligt med källor på området med andra anledningar varför man inte får utmätta tillgångar från Revolut, så har tagit svaret om att dom inte är med i Mekanismen som godtagbart svar i brist på andra förklaringar.