Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan kort Anställningstid ställa till det

Tänkte ansöka om 350 000 för att samla så mycket jag kan eller sänka räntan på mitt största blanco som är på 15% :eek: Sedan om ca 6 månader ansöka igen för att bara ha 2 lån på ca 350 000 vardera.

Har också ett sånt där vidrigt lån :( hur hög årsinkomst har du? Tänker att du borde ändå ha rätt hög för att kunna få det om du inte har medlåntagare.. själv får man inte låna en krona pga anmärkning.. det är väl rätt bra för mig på så sätt

2017 hade jag en årsinkomst på runt 425 000. 2016 var den ca 330 000.

Nej jag står själv på alla mina lån. Har ingen i min närhet som kan/vill/borde gå med som medlånetagare tyvärr.

Äger du någon bostadsrätt eller så?

Nope, hyresrätt. Äger liksom ingenting utav stort värde.

Men ska du inte försöka med din bank först? Där får du bäst ränta och det kan vara bra att ses på ett personligt möte.. dom ser ju att du sköter din ekonomi och om du har ev sparanden hos dom..

Har swedbank och dom tyckte min totala skuld var för hög för att söka ett samlingslån. Hans råd var att betala av så mycket jag kunde och sen söka. Känns som att storbankerna är ganska hårda i sina krav.

Har också Swedbank.. och danske.. förstår ju hur dom tänker men man betalar ju redan på skiten så då kan dom väl likabra hjälpa en :( önskar dig lycka till, säg gärna hur det går för dig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp