Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan jag ta privatlån för att lösa 30k Klarna-skuld trots låg kreditvärdighet?

Får ringa de imorgon, testade nu att dela upp en av de köpen. Gick Inte.. panikkänsla
Om du har varit sen med betalningar så är Klarna inte så pigga på att bevilja dela upp köp.
Ring imorgon och berätta sen hur det gick!

Hade också 30 k hos klarna de kunde inte dela upp betalningen.
den gick vidare till inkasso bolag ( coeo inkasso AB )
där delade jag upp betalningen utan problem betalar 2600 kr i månaden i 1 år

Man kan be klarna pausa fakturor i 6 mån fram. Men man måste skicka till dem var månad att man vill pausa. Man blir dock låst från klarna tills hela skulden är betald.

De sa att jag inte fick skjuta upp någon mer betalning och att jag får ”lösa det hur jag vill”

tyvärr så får det bli blancolån med halvtaskig ränta för att betala av det och sedan betala in lånet.

jag har ju satt mig i hålet så får gräva ut mig på egen hand helt enkelt!

De sa att jag inte fick skjuta upp någon mer betalning och att jag får ”lösa det hur jag vill”

tyvärr så får det bli blancolån med halvtaskig ränta för att betala av det och sedan betala in lånet.

jag har ju satt mig i hålet så får gräva ut mig på egen hand helt enkelt!
Tråkigt att du inte fick hjälp. Hoppas det läser sig ändå!
Jag har bara ca 2500 på Klarna nu men har inte använt köp på delbetalning på länge och har bestämt mig att inte göra det i framtiden heller.
Använder jag Klarna nu när jag köper ngt på Nätet så är det direktbetalning som gäller.

Tråkigt att du inte fick hjälp. Hoppas det läser sig ändå!
Jag har bara ca 2500 på Klarna nu men har inte använt köp på delbetalning på länge och har bestämt mig att inte göra det i framtiden heller.
Använder jag Klarna nu när jag köper ngt på Nätet så är det direktbetalning som gäller.
Yes så är det här också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp