Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan jag stoppa en redan betald räkning

Kan jag stoppa en redan betald räkning?
Den drogs inatt , vet inte varför jag la in den ens, gjorde det för länge sedan i hop om att kunna betala men hela min lön drogs nu och jag som hade tänkt å släppa den till kronofogden.. den va på 37000..:((
Om man ringer banken?

Tyvärr så tror jag inte det går att återkalla en betalning.

Jag har Swedbank och där gick det inte.

Kan jag stoppa en redan betald räkning?
Den drogs inatt , vet inte varför jag la in den ens, gjorde det för länge sedan i hop om att kunna betala men hela min lön drogs nu och jag som hade tänkt å släppa den till kronofogden.. den va på 37000..:((
Om man ringer banken?
Men fy vad hemskt !! Tror inte att det går tyvärr

Ring dit du har skulden och säg att du gjorde en felaktig betalning. Säg att du tänkte betala in 3700 (hitta på en bra anledning till detta) men råkade skriva en nolla för mycket.

Troligt att de kommer vara tillmötesgående och återbetala om du förklarar att du inte har pengar till mat och hyra osv.

Säg sen att du kommer ha möjlighet att betala nästa månad eller något så låter du den gå till inkasso ändå.

Som tidigare skrev måste di vända dig till företaget i frågan.

Vill minnas jag kunde stoppa betalningarna gjorde på kontor men inte vid t.ex internetbank

Är ju dock längesen, systemet sist jag såg där var uppdaterat lite :)

Om det är ett lån eller liknande som sagts upp och därför skulle betalas helt tror jag inte man är så intresserad av att återbetala något, man är nog ganska nöjd med att ha fått fullbetalning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp