- Meddelanden
- 133
- Mottagna reaktioner
- 33
- Poäng
- 147
Förstår.. men vi är inte belånade livet ut vissa lån är borta om 3 år bara vi lyckas fortsätta betala andra har vi däremot lite längre tid kvar på.Ber verkligen om ursäkt för min ton!
jag tänker bara siffror och i min värd går det inte att reda ut detta om ni inte får typ 2 miljoner i bolån som du tidigare nämnt, annars finns det ingen möjlighet enligt mig. Att hyran blir tre gånger så hög med en lgh spelar ingen roll vilket känns väldigt ”ovuxet” att säga men då det går inom förbehållsbeloppet spelar det i sammanhanget ingen roll men som sagt så kan andra här den biten bättre än vad jag kan.
Edit.. Dessutom har jag förstått det som att fler nyare lån förskjuter chansen till en skuldsanering i framtiden.
Vet din sambo om allt detta?
Banken lånade 1,8 när vi skulle köpa hus så det är där jag hängt upp mig. Vi har inte belånat oss mer sen dess Tvärtom har vi mindre i blancolån än vi hade när vi sålde det gamla huset och köpte renoveringsobjektet.
Så jag förstår inte hur det nu kan ta stop när vi efter så mycket slit skapat ett utrymme för kalkylen att hålla och ge oss själva pengar över dessutom som vi hade kunnat amortera mer på..