Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan jag leasa

Hej
Har tänkt att leasa en Audi.
Men jag undrar om jag har någon chans!!
Inkomst 32 tusen är innan skatt
Så här ser det ut
Uc betyg 2.3 4 förfrågningar
Underskotte 30 tusen
643 blancolån
Och lite andra krediter som försvinner i juni pga nytt jobb
163 billån som försvinner om jag får leasa,
Bisnode 13 ff score på 557 och risk 12,20%
6 i den där konstiga skalan
Så Tacksam för all input
Mvh Johan

Senast ändrad:
Det går nog, frågan är om du har råd

Det går nog, frågan är om du har råd
He he råd har jag drt ska inte vara några problem, jag betalar idag för min bil 2500 + 500 försäkring och sen blir det ca 300 i månaden om jag tänker på service kostanden så allt som allt 3300 okej om jag räknar bensin med så 4800
Och den jag kollat på skulle hamna med allt minus bensin 3500 och med bensin ca 5000

Senast ändrad:
Jag missade att skriva 32 inkomst är innan skatt

Senast ändrad:
Jag är dock inte lika säker på att du kommer att få leasa den så enkelt.
Rätt dålig score samt många förfrågningar kan ställa till det då Audi kollar Bisnode.

Jag är dock inte lika säker på att du kommer att få leasa den så enkelt.
Rätt dålig score samt många förfrågningar kan ställa till det då Audi kollar Bisnode.
Det är ju det jag är rädd för men vad kollar dom på jag alla ff försvinner detta år ska man vänta i så fall
Så här ser det ut men om man kollar så är det skit upplysningar tex comviq webhallen

Bilagor

• 428A6389-1BE0-4576-BC72-1BF743725DC0.jpeg
    428A6389-1BE0-4576-BC72-1BF743725DC0.jpeg
    198.6 KB · Visningar: 263
Jag leasar en VW Tiguan för ca 4500kr/mån. Jag hade flertalet betalningsanmärkningar vid tillfället. VWFS (deras finansbolag) är ganska snälla.

Jag hade en inkomst på 36k brutto när jag plockade ut bilen i höstas om det är en rikt visning.

Det jag märkte är att Audi är något dyrare än Volkswagen så är du inte 100% inställd på att du måste ha några ringar i fronten så ligger VW i bra pris.

Jag leasar en VW Tiguan för ca 4500kr/mån. Jag hade flertalet betalningsanmärkningar vid tillfället. VWFS (deras finansbolag) är ganska snälla.

Jag hade en inkomst på 36k brutto när jag plockade ut bilen i höstas om det är en rikt visning.

Det jag märkte är att Audi är något dyrare än Volkswagen så är du inte 100% inställd på att du måste ha några ringar i fronten så ligger VW i bra pris.
Det låter riktigt bra ju
Jag har fått ett bra pris på en Audi A3 sedan 3345kr i månaden med allt utan bensin så klart

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp