Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan jag låna 250 000 till?

Hur mycket lån tror ni jag kan ha totalt med en inkomst på 570.000? Jag vet att det beror på mycket annat men mellan tumme och pekfinger?

Har idag 700.000 på 3 Blanco (inga krediter) och skulle vilja söka ett nytt samlingslån inom ett par månader på ca 250 K, det sista jag behöver. Tror ni det går vägen?

Har just nu 2,3% i score, 9 FF (blir 3 när jag ska söka), underskott 146.000.

Jag tror det går. Har själv över en miljon och 600t i årslön. du har bra score så det bör gå.

Kan absolut gå men tror det blir lösenkrav naturligtvis + småhög ränta.

Är dessa 250k alltså lån som är utanför UC och inte inräknat i de 700k du nämner eller vadå? För annars blir det ju inte mer lån. Bankerna ser hur mycket lån du har och sätter ett lösenkrav så att du inte blir överbelånad.

Är dessa 250k alltså lån som är utanför UC och inte inräknat i de 700k du nämner eller vadå? För annars blir det ju inte mer lån. Bankerna ser hur mycket lån du har och sätter ett lösenkrav så att du inte blir överbelånad.

Ca 125.000 kvar utanför UC,resten vill jag lösa mitt BN med 22% ränta på.

Ca 125.000 kvar utanför UC,resten vill jag lösa mitt BN med 22% ränta på.

Vad har du för ränta på dom andra lånen? Sök samla för 500k på 15 år, du kommer garanterat få bud. Bra sådana dessutom. Det är inte skuldbördan som skulle vara problemet i ditt fall, det är underskottet. Men du kommer definitivt få bort BN-lånet.

Vad har du för ränta på dom andra lånen? Sök samla för 500k på 15 år, du kommer garanterat få bud. Bra sådana dessutom. Det är inte skuldbördan som skulle vara problemet i ditt fall, det är underskottet. Men du kommer definitivt få bort BN-lånet.

Dålig ränta på alla 3 lån! Ska nog försöka göra så, söka ett högre belopp och välja samla. Har lån på BN, Avida och Collector. Vet dock inte om jag ska köra Lendo eller advisa.

Dålig ränta på alla 3 lån! Ska nog försöka göra så, söka ett högre belopp och välja samla. Har lån på BN, Avida och Collector. Vet dock inte om jag ska köra Lendo eller advisa.

Gör så. Att bara söka 250 när du har betydligt mycket mer än så ligger dig nog inte i fatet. Sök 500, samla lån. Låt bankerna sätta lösenkrav. Jag använder Zmarta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp