Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan jag få samlingslånet till bankkonto?

Tjenare allihopa! Tänkte skriva vad som har hänt ifall det skulle uppstå för någon annan. Pratade med nystar igen berätta hur det la till han sa han skulle kolla med dem som betalar ut o säger att han ringer upp. Det går 10 minuter och får ett meddelande där dem godkänt lånet och att dem inte kunde betala mit lån till Sparbanken syd så dem sätter över pengarna på mit konto så jag får lösa det själv. Så jävla skönt att få det igen!!!! Och tack för alla svar ni har gett mig

Hej tog ett samlingslån hos nystartfinans på 145k och för jag ska lösa mina skulder så måste Jag få pengarna till mit bankkonto för jag kan inte få ocr-nummer har tillochmed ringt och pratat med dem. men nystart finans vill att man ska ha det tror ni dem inte kommer ge mig pengarna nu eller tror ni att jag bara kan få det till bankkontot utan några problem?
Be nyfinans att kontakta dom för betalning

När jag fick beviljat fick jag 20 till mitt bankkonto för att dom tog med en privat skuld annars så får du inget till bankkontot. Alla banker kan lösa ocr för betalning.
Hur gjorde du med den privata skulden? Skrev du in uppgifter och ett skuldebrev med den privata personen och skicka in? Eller fyllde du bara i privat skuld och sedan ditt bankkonto i skuldebrevet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp