Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan jag få samlingslån?

Förutsättningar
- 3 FF
- 490k blanco på UC
- Nästan maxade kreditkort (90/100k)
- inkomst drygt 700k/år

Hade egentligen behövt 250-300k, men förstår att det kanske är för mycket att hoppas på. Får in ett par hundratusen i början av nästa år vilket jag tänkt amortera för, så jag kan acceptera rätt hög ränta då det inte är så länge. Är det någon idé för mig att ens söka nu med de här förutsättningarna?

Inga anmärkningar? Något erbjudande får du säkert men till högre ränta. Skadar ju inte att söka om du känner att det är värt en ff.

Inga anmärkningar? Något erbjudande får du säkert men till högre ränta. Skadar ju inte att söka om du känner att det är värt en ff.
Nej inga anmärkningar. Kommer söka nytt bolån någon gång under nästa år och så klart inte optimalt då med 4 FF, men får vänta ut förfrågningarna bara.

Nej inga anmärkningar. Kommer söka nytt bolån någon gång under nästa år och så klart inte optimalt då med 4 FF, men får vänta ut förfrågningarna bara.

OK. Tror inte 4ff är det som avgör om du får ett bolån eller ej om allt annat ser bra ut och kalkylen går ihop.

Berätta gärna vad du får för erbjudanden.

Tror du får samlingslån. Bör inte vara några problem

Sökte 300 och fick några erbjudanden. Valde Marginalen (12% ränta), så klart inte billigt men kommer förhoppningsvis betala ner relativt snabbt och baka in i bolån inom ett år. Tack för hjälpen, känns väldigt skönt nu. Nu ska jag bara se till att inte sätta mig i skiten igen.

Sökte 300 och fick några erbjudanden. Valde Marginalen (12% ränta), så klart inte billigt men kommer förhoppningsvis betala ner relativt snabbt och baka in i bolån inom ett år. Tack för hjälpen, känns väldigt skönt nu. Nu ska jag bara se till att inte sätta mig i skiten igen.
Hur var dina förutsättningar? Förfrågningar? Uc betyg? Och synliga lån osv?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp