Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan jag få samlingslån på 350 med 4,7 UC?

skulle vilja samla en del lån och sänka räntan, har idag ca 330k i lån varav 260k är till ca 9-10% och resten dyrare. Inkomst på 33500/mån och tre förfrågningar på UC men inga anmärkningar. Betyget är 4,7 tyvärr vilket jag tror är ett resultat av högt utnyttjande på ett kreditkort.
Tror ni jag kan få ett samlingslån på hela beloppet trots mitt dåliga UC? Eller ska jag bara söka på de 70k som har sämst ränta? Eller hålla ut en månad till och hoppas att betyget förbättras?

Vad har du i årsinkomst? Vilka låneaktörer har du i dagsläget?

Du söker på det beloppet du behöver bankerna kommer erbjuda dej det dom kan

Sökte precis på advisa, bästa hittills är lendify på 300k och 10,45% effektiv. Hoppas jag kan få något bättre men om inte annat hjälper detta till att sänka mina lånekostnader så kan jag söka något bättre längre fram.

har själv lendify och de är riktigt smidiga, samt att räntan minskar när du sköter dina betalningar osv genom ett poängsystem.
De kör med Instantor så du vet.

Okej tack det låter ju bra i varje fall.
Vad innebär det att de kör med instantor?

ett program efter du godkänt lånet som kollar alla dina konton för att bekräfta din inkomst osv. Så har du många skumma transaktioner till ex spelsidor och sånt kan det eventuellt vara ett händer..men är lite osäker kring detta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp