Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan jag få samlingslån med UC-score 19.1 inga anmärkningar?

Hej alla

Jag tänkte försöka hjälpa en väldigt kär person för mig och kom på detta eminenta forum :)
Hon har lite ekonomiska bekymmer sedan "förr" och jag tänkt bara kolla vad ni tror om förutsättningarna för att samlingslån någonstans

Inkomst 442 000kr

Lån
Swedbank 289 000kr betalar 3900kr/mån
Collector 47000kr betalar 1000kr/mån
Nstart 92 000kr betalar 2200kr/mån
Northmill 48 000kr betalar 1500kr/mån
Samt ett kreditkort på Collector på 18 000kr och betalar ca 900kr7månaden
Hon har ett UC score på 19.1 och inga betalningsanmärkningar

Har ni några bra tips eller råd att ge?

Om hon har 19,2 i UC så är nog bekymrena inte bara från ”förr” utan även de senaste månaderna. Med den UC-scoren är det ganska osannolikt att hon skulle bli beviljad. När hon kommer ner under 3, skulle hon eventuellt kunna bli beviljad ett samlingslån.

Om hon har 19,2 i UC så är nog bekymrena inte bara från ”förr” utan även de senaste månaderna. Med den UC-scoren är det ganska osannolikt att hon skulle bli beviljad. När hon kommer ner under 3, skulle hon eventuellt kunna bli beviljad ett samlingslån.
Tack för svar. Ok det är såpass alltså? Har du någon annan ide hur hon ska gå tillväga när hon dragit på sig så mycket utgifter?
Med samligslån så skulle hon ju reda ut det. Ska hon släppa allt eller är det för "liten" summa?

Jag fick ett lån förra året med en betyg på UC 10.8 och med många ff. Allt är individuellt.
Prova via Collector.

Jag fick ett lån förra året med en betyg på UC 10.8 och med många ff. Allt är individuellt.
Prova via Collector.
Albert som hjälpt många från Collector sa att man bör ha under 10 kreditbetyg..dock ligger deras egna system på 15 så dom vill väl ha marginal

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp