Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan jag få lån med skulder hos Kronofogden om min son är medsökande?

Hej!
Har skulder hos kronofogden men vill lösa dessa nu. Har fått min son som medsökande. 23 år fast anställning med ca 30.000 i månaden. Inga skulder eller utgifter då han bor hemma. Men han har transaktioner i soel. Detta satte stopp för det hos Plus1. Men han har god ekonomi såg de. Men det han kom inte igenom deras system.
Det jag undrar nu är det någon anan lånegivare som man kan få igenom en ansökan hos tro?

Rekommenderar att hålla din 23 åriga son borta från spel och skulder så långt det bara går då han är skuldfri idag. När man är fast i spel och i skulder kan det endast gå utför

Tyvärr är nog era förutsättningar alldeles för dåliga för någon form av lån

Det är bättre om din son söker ensam, det lär bli bättre villkor.

Blanda inte in din son i din oreda! Som att bädda för problem.

Nej det lär inte gå.

Han kan väl ta ett vanligt banklån istället?

Å sluta spela eller begränsa annars skiter det sig.

Hej!
Har skulder hos kronofogden men vill lösa dessa nu. Har fått min son som medsökande. 23 år fast anställning med ca 30.000 i månaden. Inga skulder eller utgifter då han bor hemma. Men han har transaktioner i soel. Detta satte stopp för det hos Plus1. Men han har god ekonomi såg de. Men det han kom inte igenom deras system.
Det jag undrar nu är det någon anan lånegivare som man kan få igenom en ansökan hos tro?
Att ens tänka tanken att be sin 23-åriga son ta lån åt en är förfärligt. Fattar att folk är desperata, jag har också varit det. Men att det skulle drabba mina barn är uteslutet. Förhoppningsvis är förutsättningarna för dåliga för lån, det är det bästa för alla parter

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp