Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kan jag få ett lån?

Jag är av den gamla skolan som vill ha det svart på vitt o sen sätta in den betalda fakturan i en pärm så jag har stenkoll.
Tack snälla för svar. Hoppas återigen att du inte tog illa upp. Bara att jag själv blir skitsur varje gång jag ser ”aviavgift 55:-”! Skitbra att du kör pärmsystemet!

Var femte kund jag pratar med VILL INTE betala på autogiro ( i min bransch då), & då pratar vi om ordningsamma människor som kan sin ekonomi
Många svenskar är allergiska mot autogiro och menar på att dom har dålig koll på ekonomin när AG är involverat.
Jag gillar heller inte autogiro, men jag vill gärna ha fakturan elektroniskt. Jag vill betala mina fakturor för månaden så fort jag får lönen på kontot, lättare att hålla reda på hur mycket man har att röra sej med.

Var femte kund jag pratar med VILL INTE betala på autogiro ( i min bransch då), & då pratar vi om ordningsamma människor som kan sin ekonomi
Många svenskar är allergiska mot autogiro och menar på att dom har dålig koll på ekonomin när AG är involverat.
Superintressant det där. Själv hör jag numer till den klass som har superkoll (dvs exceltabell med in/ut, räntor, befintliga lån, inkomstprognoser etc = manisk) Dock älskar jag autogiro och e-faktura. Vet ju i förväg när det dras, dessutom hur mycket. Slipper dessutom aviavgiften som svider. Har järnkoll på varje öre trots autogiro :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp