Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan jag betala ut från flexkonto direkt till annans bankkonto?

Har ett flexkonto/kreditkonto i mitt namn och funderar på att ta ut en summa för att hjälpa en släkting. Då menar jag om jag kan lägga betalningen direkt till hennes bank Handelsbanken eller måste jag överföra pengarna till mitt bankkonto?

Är det någon som vet om det går att få uttaget betalt direkt till hennes bankkonto, eller går utbetalningen alltid till mitt eget registrerade konto först

Har ett flexkonto/kreditkonto i mitt namn och funderar på att ta ut en summa för att hjälpa en släkting. Då menar jag om jag kan lägga betalningen direkt till hennes bank Handelsbanken eller måste jag överföra pengarna till mitt bankkonto?

Är det någon som vet om det går att få uttaget betalt direkt till hennes bankkonto, eller går utbetalningen alltid till mitt eget registrerade konto först
Får inte lägga det till någon annans konto.
Men hade inte spelat någon roll ändå egentligen hade ändå varit du som är betalningsskyldig.
Så kan likaväl vara Swisha släktingen blir samma sak

Men om jag lägger hennes nummer som Swish kommer det fungera eller blir jag nekad? För jag har lagt hennes nummer när jag registrerade mig! Då hon behövde akut hjälp handlar om 3000kr.

Nej, det går inte. Du får göra utbetalning först till ditt konto. Sedan kan du överföra eller swisha till henne

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp