Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan ja få lån på 150000 eller 200?!

Hej!
Jag är långtidssjukskriven så min deklaration ligger runt 100.000 enbart.
Inga ff och inga anmärkningar.
Någon som har erfarenhet o har fått lån med de??
Eller är de bara att glömma när ja inte jobbar?
Vill verkligen inte ha en UC om de inte resulterar i ett lån.

Eh hur menar du? är inte så inte på det här med UC hehe
Men jag har inga lån. Bor i hyresrätt så har ingen bostad att belåna.

Om du vill ta lån, borde du lära dig vad en UC representerar.
Den visar din inkomst från förra året och året innan, om du äger fastigheter, om du har betalningsanmärkningar och lån.
Det är på Uc:n som banken värderar din betalningsförmåga och bedömer om du klarar lånet du sökt på.

www.minuc.se

Om du vill ta lån, borde du lära dig vad en UC representerar.
Den visar din inkomst från förra året och året innan, om du äger fastigheter, om du har betalningsanmärkningar och lån.
Det är på Uc:n som banken värderar din betalningsförmåga och bedömer om du klarar lånet du sökt på.

www.minuc.se

Absolut ska jag läsa på mer men förstår mig inte på ditt inlägg.
Ja frågade om nån hade liknande eller vet om man kan få lån med mina förutsättningar.
De du skriver som visas på en UC har ja skrivit i mitt inlägg.
Frågan är inte att ja måste läsa på mer utan frågade mer efter erfarenheter eller om någon är duktig o vet då ja inte vill dra på mig en i onödan. Men tack för omtanken o absolut ska ja läsa mer angående UC ;)

Absolut ska jag läsa på mer men förstår mig inte på ditt inlägg.
Ja frågade om nån hade liknande eller vet om man kan få lån med mina förutsättningar.
De du skriver som visas på en UC har ja skrivit i mitt inlägg.
Frågan är inte att ja måste läsa på mer utan frågade mer efter erfarenheter eller om någon är duktig o vet då ja inte vill dra på mig en i onödan. Men tack för omtanken o absolut ska ja läsa mer angående UC ;)

Då är mitt svar nej. Du kommer inte få lån med de förutsättningarna. Inte ett så högt lån. Öka din inkomst om du vill ha ett lån på 150.000.

Blir nog ganska tufft, inkomsten är lite i underkant.

Nej, tyvärr så är sjuklön sämre än att ha sjukpension tex. Rekommenderar Kreddy appen , den är gratis.

Nej, tyvärr så är sjuklön sämre än att ha sjukpension tex. Rekommenderar Kreddy appen , den är gratis.

Tror man ska hålla ordning på begreppen.
Sjuklön har man från arbetsgivaren första 2 veckorna.

Sjukpension har ingen fått på ganska många år, skulle gissa på cirka 15. Det motsvarande man kan få är sjukersättning.
Sjukpenning har man vid sjukdomsfall som förväntas gå över nån gång.

Gissar att bitte har sjukersättning baserat på beloppet. Lägsta summan där är kring 9000 i månaden brutto

Hej!
Jag är långtidssjukskriven så min deklaration ligger runt 100.000 enbart.
Inga ff och inga anmärkningar.
Någon som har erfarenhet o har fått lån med de??
Eller är de bara att glömma när ja inte jobbar?
Vill verkligen inte ha en UC om de inte resulterar i ett lån.

Tror alla har 180-200000 som lägsta gräns man måste ha i inkomst för att få lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp