ok, jag drog iväg en ansökan på advisa med mina kassa förutsättningar, och tro det eller ej så kom remember upp och beviljade mig 330.000 vilket var det jag också sökte.
Klickade mig vidare in på deras hemsida och där kunde jag välja 350.000 vilket jag gjorde och nu har jag fått sms och mail om att det är beviljat och betalas ut inom 1-3 dagar. Så nu undrar jag såklart om det är klart? Kan dem strula till det nu och vilja ha massa dokument eller rent av ge mig ett avslag i efterhand? Kan tillägga att jag strunta i att ta med sambon som medsökande
Ja det är tanken att lägga om det sen. Jag väntade inte heller på några andra erbjudanden men jag tror inte nån annan hade nappat ...tog remember så fort det dök upp.
Men inte blir det nåt strul nu väl när dem skicka mail och sms att det är beviljat och utbetalas om 1-3 dagar, inget lösenkrav heller verkar de som kan dem komma med de i efterhand tro?
Vet inte om jag missat men vad hade du för förutsättningar när du blev beviljad lånet?Ja det är tanken att lägga om det sen. Jag väntade inte heller på några andra erbjudanden men jag tror inte nån annan hade nappat ...tog remember så fort det dök upp.
Men inte blir det nåt strul nu väl när dem skicka mail och sms att det är beviljat och utbetalas om 1-3 dagar, inget lösenkrav heller verkar de som kan dem komma med de i efterhand tro?
Kolla första sidan där skrev jag mina förutsättningar, kan berätta att jag fick sms idag att lånet är utbetalat.Vet inte om jag missat men vad hade du för förutsättningar när du blev beviljad lånet?
Okej o Grattis till lånet!Kolla första sidan där skrev jag mina förutsättningar, kan berätta att jag fick sms idag att lånet är utbetalat.
Nej det var det inte alls!Hade uc betyg 14% innan ansökan och nu har den gått upp till 14.8% så det var inte så farligt faktiskt.