Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan inte handla på qliro faktura fast skulden är betald

Hade en skuld på qliro som gick till Alektum inkasso men som nu är betald men när jag skulle handla på en sida så gick köpet ej igenom,är man spärrad hos qliro nu för man tabbade sig en gång :/

Hade en skuld på qliro som gick till Alektum inkasso men som nu är betald men när jag skulle handla på en sida så gick köpet ej igenom,är man spärrad hos qliro nu för man tabbade sig en gång :/
Hur länge sen var din skuld hamnade hos inkasso? Tror man blir spärrad tyvärr. Qliro rapporterar till UC så det blir också en anmärkning.

Hur länge sen var din skuld hamnade hos inkasso? Tror man blir spärrad tyvärr. Qliro rapporterar till UC så det blir också en anmärkning.
Det var två månader sen och betalade allt för knappt tre veckor sen:/ jaha gör dom de...kollade mitt i betyg men inget har ändrats där

Det var två månader sen och betalade allt för knappt tre veckor sen:/ jaha gör dom de...kollade mitt i betyg men inget har ändrats där
Efter hur många obetalda fakturor skicka de till inkasso? Qliro rapporterar till UC och då blir det missbrukad kredit. Var det månadsfaktura för delbetalningskonto som hamnade hos inkasso? Vad stog det i uppsägningsbrevet?

Det kan du mycket väl vara, du har ju inte skött betalningarna så

Efter hur många obetalda fakturor skicka de till inkasso? Qliro rapporterar till UC och då blir det missbrukad kredit. Var det månadsfaktura för delbetalningskonto som hamnade hos inkasso? Vad stog det i uppsägningsbrevet?
Det var två fakturor som jag tyvärr blev sen med :( som hamnade hos Alektum inkasso sen betalade jag av dom för ett tag sen. Har kollat mitt i betyg och ingen missbrukad kredit där och betyget har inte ändrats något så...Får avakta o se då:(

Det var två fakturor som jag tyvärr blev sen med :( som hamnade hos Alektum inkasso sen betalade jag av dom för ett tag sen. Har kollat mitt i betyg och ingen missbrukad kredit där och betyget har inte ändrats något så...Får avakta o se då:(
Konstigt. De brukar skicka efter 3 obetalda fakuror. Är du säker på att det var delbetalningskonto skulden som gick till inkasso?

Mitt qliro hamnade inte på uc o när det gick till inkasso vart den inte missbrukad kredit heller.

Behövs inte registreras hos uc. Qliro vet uu alldeles själv att det är misskött betalning och ger inte mer kredit pga det

För kännedom kan det vara bra att veta att Qliro använder antingen Creditsafe eller UC vid köp där man väljer faktura eller delbetalning. Gjorde ett köp på cdon, valde faktura och dagen efter damp det ned en full UC i Kivra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp