Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan inte betala mitt klarna konto delbetalning, vad händer?

Har de inte ! Men jag tro att du får ingenting mer köpa med klarna.

Nej, jag behövde inte heller betala in något för att få en avbetalningsplan. Klarna kommer inte skicka det till inkasso direkt. Du borde få en till påminnelse och sedan ett brev med uppsägning av konto innan det skickas till Segoria.

Välkommen i klubben. Det är väl välkänt och ökänt att Klarna har otroliga mängder kunder med betalningsproblem och skickar flest till kronofogden... Så känn dig inte ensam.

Jag ska försöka betala den där summan nu med aug lönen o skulle de inte gå så skickas det till segoria och då kunde jag få en avbetalningsplan med dom så de slipper skickas vidare till kronofogden,pratade med segoria i fredags,usch för detta. Ska försöka betala av de så fort som möjligt..är ju bara nåt på 4500kr men ahr varit svårt när man har annat som oxå ska betalas :/

Klarna konto

Jag fick 2 påminnelser att betala till slutet av varje månad, sen kom en tredje som skulle betalas till den sista ihop med ett brev om uppsägning.
Sen gick det till Lindorff. De ville dela upp de på tre månader a 5500 i månaden. Ja sa att de funkar inte så fick ner det till 3000 i månaden.
Ringde veckan efter och fick ner det till 1500 i månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp