Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kan GoodCash se att jag har ett betalnings föreläggande hos kronofogden??

Jag har ett betalnings föreläggande på 1500kr som jag ska betala bort nästa vecka...Samtidigt som jag har möjlighet att utöka mitt lån hos good Cash men dom tar uc va? Vågar man ansöka hos dom när man har ett betalnings föreläggande???kan dom se de?

Jag har ett betalnings föreläggande på 1500kr som jag ska betala bort nästa vecka...Samtidigt som jag har möjlighet att utöka mitt lån hos good Cash men dom tar uc va? Vågar man ansöka hos dom när man har ett betalnings föreläggande???kan dom se de?[/QUOTE
Jag skulle betala föreläggandet först och sen skriva till dom och fråga hur de ser på det.

Men dom kan väl inte se att jag har ett betalnings förelhande hos kronofogden va när dom tar en uc?? Fick hem det från kronofogden för 5 dagar sen så det har inte blivit nå utslag en... är väl om dom ringer kronofogden o frågar men brukar som göra de??

Precis, ett betalningsföreläggande för privatpersoner syns inte på någon kreditupplysning. Bara genom att ringa fogden kan man få veta det. Om GoodCash kollar sådant vet jag ej.

Jag har hört att de ringer till kf och kollar , men har inte sökt via dem så personligen vet jag ej

Betalde skulden idag och skickade in betalnings föreläggandet o skrev att jag betalat....undrar hur långt tid det tar innan kronofogden tagit bort de? Det va till Svea inkasso jag betalade..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp