Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan ej betala på skulder längre (för höga utgifter per månad)

Precis. Svårt för dem att utmätta en bil, lägenhet vad som om du inte äger ngt
Så de kommer främst fokusera på inkomsten vad jag förstår. Jag vill helst att allt ska ske digitalt och via samtal men sån tur har man inte alltid kanske. Är tacksam för dina svar och hjälp!

Så de kommer främst fokusera på inkomsten vad jag förstår. Jag vill helst att allt ska ske digitalt och via samtal men sån tur har man inte alltid kanske. Är tacksam för dina svar och hjälp!
Inga garantier för att dem inte kommer hem om dem skulle tro att du döljer något. Men utmätning av inkomst kan du räkna med kommer inledas om du inte betalar.

Står du inte som ägare på lägenheten eller bil ska det mkt till för att dem knackar på hemma hos dig om dem inte misstänker att du äger ngt vilket dem säkert inte gör då

Står du inte som ägare på lägenheten eller bil ska det mkt till för att dem knackar på hemma hos dig om dem inte misstänker att du äger ngt vilket dem säkert inte gör då
Det är uppenbart att jag ej äger bostaden. Jag är inneboende hos familj. Om jag förklarar situationen via telefon eller brev och berättar att jag är villig att de tar av inkomsten så blir det nog inte några hembesök eller undersökning av tillgångar antar jag.

Det är uppenbart att jag ej äger bostaden. Jag är inneboende hos familj. Om jag förklarar situationen via telefon eller brev och berättar att jag är villig att de tar av inkomsten så blir det nog inte några hembesök eller undersökning av tillgångar antar jag.
Funkar inte så.
Hur många gånger tror du inte någon som fått något utmätt av KFM hävdat att det inte är den personens?
Har dem en anledning att besöka dig så kommer dem. Tror tvärtom att försöka övertala dem att inte besöka kommer göra dem ännu mer intresserade :)

Funkar inte så.
Hur många gånger tror du inte någon som fått något utmätt av KFM hävdat att det inte är den personens?
Har dem en anledning att besöka dig så kommer dem. Tror tvärtom att försöka övertala dem att inte besöka kommer göra dem ännu mer intresserade :)
Jag har inget av värde men de får gärna komma på besök om de vill. Jag äger ingenting av värde just nu och det enda jag kan erbjuda är inkomsten. Jag börjar tro på att de kommer komma på besök ändå för att de inte köper att man ej äger något alls.

Jag har inget av värde men de får gärna komma på besök om de vill. Jag äger ingenting av värde just nu och det enda jag kan erbjuda är inkomsten. Jag börjar tro på att de kommer komma på besök ändå för att de inte köper att man ej äger något alls.
Många får aldrig hembesök.

Om du är inneboende och Kf kommer på besök för att se om det finns ngt av värde, då behöver de som du är inneboende hos skydda sina egna ägodelar och kanske behöver uppvisa kvitton eller på annat sätt bevisa att dyr elektronik och liknande är deras och inte din.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp