- Meddelanden
- 33
- Mottagna reaktioner
- 9
- Poäng
- 32
Har dyra sms-lån och krediter som blivit så stor kostnad varje månad att pengarna är slut redan samma dag jag fått lönen. Äger ett hus som jag ärvt som jag hyr ut och får in 14.000kr/mån i hyror, även dom används för att betala lån. Har lån på sammanlagt ca 300.000kr...
Tänkte försöka ta ett lån på huset hos bluestep, men där står det att man inte får hyra ut sin bostad i andra hand om man vill ha ett lån. Så min fråga är om någon vet ifall bluestep kan se nånstans om jag hyr ut, eller om jag helt enkelt bara kan uppge att jag inte hyr ut huset?
Behöver verkligen ett lån så jag kan börja leva normalt igen, särskilt för barnens skull. Trodde aldrig jag skulle hamna så här snett!
Tänkte försöka ta ett lån på huset hos bluestep, men där står det att man inte får hyra ut sin bostad i andra hand om man vill ha ett lån. Så min fråga är om någon vet ifall bluestep kan se nånstans om jag hyr ut, eller om jag helt enkelt bara kan uppge att jag inte hyr ut huset?
Behöver verkligen ett lån så jag kan börja leva normalt igen, särskilt för barnens skull. Trodde aldrig jag skulle hamna så här snett!
Minns inte faktiskt, jag va så fruktansvärt glad bara att jag fick lånet! Får förhoppningsvis skuldebrevet på fredag, får kolla då. Vilken ränta skulle vara ok?