Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan betala på avbetalning men inte ett kreditkort?

Hej jag är ute efter ett kreditkort då det hade hjälpt mig i vardagen. Ekonomin har varit svajjig tidigare men har betalt av en hel del lån och krediter.
Känner dock att jag skulle behöva ett kreditkort i nödfall, frågan är eftersom jag jobbar utomlands så är det lite svårt att få ett vettigt kort.

Avbetalningar på tjänster är inget problem verkar det som ( Qliro, Avarda, Riverty ) Alla betalda nu och tomma.

Undrar om det finns något kort som matchar deras kreditutgivare.

Ärlighetens namn så länge du inte har anmärkningar å galet mycket förfrågningar eller lån så får du nog alla vanliga kreditkort som finns

Ärlighetens namn så länge du inte har anmärkningar å galet mycket förfrågningar eller lån så får du nog alla vanliga kreditkort som finns
Nix, jag fick inte något kreditkort. Fast nu sökte jag ju visserligen på Ica-banken.
Men jag har själv frågat chatgpt vilka kreditkort som kan vara aktuella för mig då jag enbart har ”sommarjobbslön” just nu på uc då jag pluggar. Den rekommenderade typ bank norweigan och marginalen-korten.
Så det är väl det isåfall?

Förresten - är det någon vet, ifall man har låg inkomst eller likn, om det finns kreditkort som man ”tankar på” och använder som kredit?
Alltså inte ett vanligt kort, utan ett kreditkort som registreras på uc?

Nix, jag fick inte något kreditkort. Fast nu sökte jag ju visserligen på Ica-banken.
Men jag har själv frågat chatgpt vilka kreditkort som kan vara aktuella för mig då jag enbart har ”sommarjobbslön” just nu på uc då jag pluggar. Den rekommenderade typ bank norweigan och marginalen-korten.
Så det är väl det isåfall?

Förresten - är det någon vet, ifall man har låg inkomst eller likn, om det finns kreditkort som man ”tankar på” och använder som kredit?
Alltså inte ett vanligt kort, utan ett kreditkort som registreras på uc?
Varför är du ute efter kort som registreras på UC?

I övrigt är det du beskriver ett bankkort, inte kreditkort.

Det finns också Debit kort, dessa har kredit men ska betalas till fullo varje månad.

Finns väll pay mastercards på Pressbyrån typ.

Annars Klarna Kreditkort?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp