Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan banken säga upp mitt bolån pga dåligt kreditbetyg?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om man förhandlar om räntan med banken efter några år man fått bolån, tar dom en ny uc då?
Har inte tagits Uc för oss när vi förhandlat om ny ränta efter att bindningstiden löpt ut. Men de frågar om våra inkomster.

Kommer inte hända något oavsett. Ni kan säga att ni gjorde en renovering och vill ha en buffert kvar eller köpt bil.

Jag tog mig tiden att svara på din fråga även om det var indirekt. Du fick ett svar. Att folk ska vara så kränkta tillhör oss svenskar. Du har fått svar nu kan du gå vidare. Och alla andra som vill leka hjältar, gå ni också vidare.
Nja, det är väl inte särskilt svenskt att vara ”kränkta”. Däremot börjar det bli oroväckande svenskt att bygga självkänsla genom att förminska och förlöjliga andra människor och skriva med jävligt oskön attityd på anonyma forum. Tragiskt..

Oj ännu en kränkt hjälte som blir ledsen för att man inte svarar någon som om personen var 8 år gammal. Väx upp istället:) att bära offekofta och tycka synd om sig själv så snart någon säger nåt som man inte gillar är dock väldigt svenskt nuförtiden
Nja, det är väl inte särskilt svenskt att vara ”kränkta”. Däremot börjar det bli oroväckande svenskt att bygga självkänsla genom att förminska och förlöjliga andra människor och skriva med jävligt oskön attityd på anonyma forum. Tragiskt..

Vad har det med dumma frågor att göra? Försöker vi slå någon sorts rekord när det gäller att ställa dumma frågor?
Du är kanske mycket smart men det finns mycket "annat "som du saknar. Är du tillräckligt smart att inse det själv en gång?

Oj ännu en kränkt hjälte som blir ledsen för att man inte svarar någon som om personen var 8 år gammal. Väx upp istället:) att bära offekofta och tycka synd om sig själv så snart någon säger nåt som man inte gillar är dock väldigt svenskt nuförtiden
Pratar du så här till folk för att du själv mår dåligt undrar jag det brukar vara fallet?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp