Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kalle tog sitt liv, 33 år gammal. Spelberoende

Amen herreguuuuuuuud tyck lite mindre synd om dig själv och sluta skyll ifrån dig om du vill komma vidare! Man föds väl inte som narkotika beroende?(inte i de flesta fall iallafall)... man har väl satt sig i skitet själv eller? Men det verkar ju vara du som är okunnig och faktiskt lite arrogant här! Ha nu lite självkontroll

Nej men du föds med genetiska koder och med en sårbarhet!
På vilket vis tycker jag synd om mig själv? Och på vilket vis är jag arrogant? Kan tyvärr inte välja bort vetenskapen och blunda för sanningen. Varför blev du så stimgsig av det jag skrev , tog du åt dig, kände du träffad?
Då säger det mer om dig än mig faktiskt.

På vilket vis tycker jag synd om mig själv? Och på vilket vis är jag arrogant? Kan tyvärr inte välja bort vetenskapen och blunda för sanningen. Varför blev du så stimgsig av det jag skrev , tog du åt dig, kände du träffad?

Och du! På vilket vis skyller jag ifrån mig? Hmm. Du verkar ha svårt att skilja på vad som är fakta och när en person skyller ifrån sig. Det är inte att skylla ifrån sig när vetenskapen påvisar hur och varför vissa människor hamnar i ett missbruk och på vilket vis det faktiskt påverkar hjärnan osv. Nej just det, jag har ingen erfarenhet eller någon som helst kunskap av ett tillstånd jag själv befunnit mig i. Du kanske skulle kunna lära mig lite om hur ett beroende fungerar då eftersom du verkar kunnig inom det området?!

Amen herreguuuuuuuud tyck lite mindre synd om dig själv och sluta skyll ifrån dig om du vill komma vidare! Man föds väl inte som narkotika beroende?(inte i de flesta fall iallafall)... man har väl satt sig i skitet själv eller? Men det verkar ju vara du som är okunnig och faktiskt lite arrogant här! Ha nu lite självkontroll
Sluta o bråka nu! Du är totalt ingrodd och kan inte se helheten så lägg ner dina kommentarer! Bråka om du känner o vill det får du göra nån annanstans!
Vad gör du här? Kom med nått konkret isåfall lägg ner nu!
Många här är redan utsatta så sluta innan jag anmäler dina inlägg som bara är provocerande!

Anmäler snart människan han är bara ute efter att provocera helt galet!
Nått står inte rätt till!
Så tråkigt med såna människor här på forumet vilket gör att man snart loggar ut för alltid!

Anmäler snart människan han är bara ute efter att provocera helt galet!
Nått står inte rätt till!
Så tråkigt med såna människor här på forumet vilket gör att man snart loggar ut för alltid!
Ja vet, vissa tycker det är kul att provocera på andras bekostnad, på ngt vis så tycker en del personer att det är tillfredställande. Sarkasm och ironi, kan vara skoj men inte när det faktiskt gäller människors mående. Hen kan skriva vad den vill, jag kan driva tillbaka om hen så önskar. Men andra som inte mår bra eller känner sig stark i nuläget kan ta åt sig hårt och må ännu sämre och det tråkigt om det blir så för forumet ska ju höja ens sinnesstämning och vara upplyftande inte tvärtom ❤️

Hej! Jag spelade under 6 år utan att missbruka. Gick ca plus minus 0 varje månad. Sedan blev jag deprimerad över mitt äktenskap och att jag inte fick bostad. Vad hände ? Jo jag började spela mer och mer för att förtränga mitt liv. Som alla andra började summan bli större för varje månad. Man tror att man har koll på läget och betalar tillbaka sina krediter vi löning. Efter 5-6 månader börjar man ta nya krediter och tänker i värsta fall tar jag ett stort lån och täcker allt. Sen tog man lånet och spelade bort allt för att kunna betala tillbaka både lån och krediter. När jag låg 50 lax back hade jag mer ångest än nu när jag ligger 800 lax förlust. Hjärnan sätter nya gränser på vad man accepterar och man blir avtrubbad. Allt blir oviktigt. Man slutar sova äta och ta hand om sin hygien. När jag berättade att jag hade skulder hittade jag på lögner om varför dom uppkom. Nu har jag privata skulder på 450 och 350 egna varav 200 krediter. Sjukast av allt är när man intalar sig att man ska vinna tillbaka allt. Tar ex under antal poäng på en basket match. Jo matchen slutar oavgjort och allt går till övertid. Hänt mig 10 ggr. Sen ska jag vinna 250 lax men ishockey målvakten släpper in 2 mål på 17 s. Osv osv.
Det är bara mig tänker man. Varför just min tur. Det handlar bara om en sak. Sluta direkt !! Om du är 1 Mill back sluta innan det blir 2. Berätta allt för dina nära och kära direkt!! Spelbolagen och kreditgivarna är som två odjur som äter upp ditt liv. De ger för att ta mer tillbaka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp