Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kallakredit någon som vet något om dessa?

Det är fler banker än du tror som är registrerade i andra länder. Inget skumt bara därför det. Men dessa lockar då inte alls. Tar UC för 1000 - 100.000 med motivering

”Vi är en finansmarknad som finns på nätet. Vi hjälper våra medlemmar hitta den bästa ekonomin genom att ge dem tillgång till vårt stora nätverk av kreditinstitut, banker och långivare. Vi gör jobbet åt dig. Bara fyll i vårt korta ansökningsformulär så hittar vi ditt lån!”

gå på hos Advisa/Lendo i så fall. Denna förmedling inte alls bra. Och att man skulle uppge sitt kort som någon skrev lät väldigt oseriöst. Tror detta är skojare.
Jag reagerar på SMS som han har fått inte bara var är dem registrerade...
(Först fick jag sms att en kreditgivare rekommenderat mig hahah efter att jag varit på en lånsajt och att jag var beviljad en kredit o behövde bara gå in genom en länk mm
Trots att jag inte sökt något på lånesajten ,,,,)

Jag reagerar på SMS som han har fått inte bara var är dem registrerade...
(Först fick jag sms att en kreditgivare rekommenderat mig hahah efter att jag varit på en lånsajt och att jag var beviljad en kredit o behövde bara gå in genom en länk mm
Trots att jag inte sökt något på lånesajten ,,,,)
Ja du såg bifogat sms ,,,sjukt o det kommer ifrån (accepterad) står det bara tänkte kolla med mobil operatör om man kan få fram vilka som har detta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp