Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Köpa telefon med skuldsaldo och anmärkningar

Du får en ny Nokia 105 för 188 kronor på Dustin. Har du inte råd med det så kanske inte företaget går så bra? Måste du ha en Smartphone så är det kanske svårt att få någon under tusenlappen, men någonstans där börjar ju priserna på dessa...

Kanske skulle skaffat en sån så slipper man vara nojjig att man är avlyssnad fast man inte har något att dölja :D

Stör mig bara lite på att jag inte kan googla en grej utan att det spåras, trackas, används i marknadsföringssyften etc.

Kanske skulle skaffat en sån så slipper man vara nojjig att man är avlyssnad fast man inte har något att dölja :D

Stör mig bara lite på att jag inte kan googla en grej utan att det spåras, trackas, används i marknadsföringssyften etc.
Att avlyssna går det oavsett telefon. Skaffa en Android telefon på blocket och betala kontant, roota den, ta bort "gapps", stäng av platstjänster, kryptera internminnet. Använd riktig vpn så som "Sentinel" plus "Firefox focus". Använd inte Google eller socialmedia och inte heller eget wifi . Köp sim kort kontant på ortens kiosk. Då blir du så anonym du bara kan vara:)

Om du inte är paranoid som mig kan du endast använda vpn och brawe webbläsare då kan du vara säker på att du slipper annonser:)

Hej finns det någonstans man kan köpa telefon på faktura/avbetalning när man har skuldsaldo och anmärkningar? Min telefon ger upp när som helst och jag jobbar via den (eget företag) företaget är relativt nystartat så har tyvärr inte råd att kontanta en telefon där heller :(
Tja,

jag fick abonnemang + telefon när jag hade anmärkning + utmätning utav lön + skuldsaldo på Comviq med avbetalning 24 månader

Om det inte går att teckna via operatör kan du testa att beställa en telefon från typ Cdon via Qliro. Dom har ganska låga krav för delbetalning och jag har kunnat beställa saker för 10k utan problem, även bra villkor för återbetalning och dylikt.

Detta var många år sedan, men när jag var i sits med skuldsaldo så fick jag ta en telefon med mitt befintliga abonnemang hos Tele2. Det blev avslag i kassan för webshoppen men vid prat med kundtjänst så gjordes en manuell bedömning och eftersom jag varit prickfri i mina betalningar till dom samt långvarig kund så löste dom det.

Vet inte om du har abonnemang just nu eller kontantkort, men annars ta ett snack med operatören du har idag.

Om det inte går att teckna via operatör kan du testa att beställa en telefon från typ Cdon via Qliro. Dom har ganska låga krav för delbetalning och jag har kunnat beställa saker för 10k utan problem, även bra villkor för återbetalning och dylikt.
Funkar inte :(

Detta var många år sedan, men när jag var i sits med skuldsaldo så fick jag ta en telefon med mitt befintliga abonnemang hos Tele2. Det blev avslag i kassan för webshoppen men vid prat med kundtjänst så gjordes en manuell bedömning och eftersom jag varit prickfri i mina betalningar till dom samt långvarig kund så löste dom det.

Vet inte om du har abonnemang just nu eller kontantkort, men annars ta ett snack med operatören du har idag.

Abonnemanget jag har nu säljer ej telefoner :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp