Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp på krita från Blocket

Såg att fråga dök upp i en annan tråd att det går att söka priavtlån hos Zaver utan att köpa något på Blocket. Chattade med dem och fick detta svar:

Välkommen till Zaver! Har du frågor? Vi är tillgängliga och chattar gärna med dig.

Du (ändra namn)

Hej idag kom det en fråga på på ett forum att ni kan fungera som långivare utan att det finns en säljare på Blocket stämmer det?

Hej!

Jag arbetar med frågor som rör handel privatpersoner emellan. Men ja, vi tittar även på scenariot där vi erbjuder vanliga privatlån också

För frågor som rör privatlån måste jag be dig att ladda ned appen, och därefter skriva till oss i den chatt som finns under fliken "profil". På så sätt kommer rätt person att höra av sig till dig och besvara dina frågor.

Så är det någon som är intresserad så måste ni ladda ner appen och skriva till dem i chatten. Är det någon som provar så skriv gärna här om det fungerar.

Senast redigerad av en moderator:
Såg att fråga dök upp i en annan tråd att det går att söka priavtlån hos Zaver utan att köpa något på Blocket. Chattade med dem och fick detta svar:

Välkommen till Zaver! Har du frågor? Vi är tillgängliga och chattar gärna med dig.

Du (ändra namn)

Hej idag kom det en fråga på på ett forum att ni kan fungera som långivare utan att det finns en säljare på Blocket stämmer det?

Hej!

Jag arbetar med frågor som rör handel privatpersoner emellan. Men ja, vi tittar även på scenariot där vi erbjuder vanliga privatlån också

För frågor som rör privatlån måste jag be dig att ladda ned appen, och därefter skriva till oss i den chatt som finns under fliken "profil". På så sätt kommer rätt person att höra av sig till dig och besvara dina frågor.

Så är det någon som är intresserad så måste ni ladda ner appen och skriva till dem i chatten. Är det någon som provar så skriv gärna här om det fungerar.

Senast redigerad av en moderator:
Vad har de för villkor då och hur mycket kan man låna

Nej jag söker inga lån detta år, betalar ner mina blanco och kreditkort för att kunna söka lån för att renovera huset nästa år. Antagligen blir det bolån för att få bästa ränta.

Nej jag söker inga lån detta år, betalar ner mina blanco och kreditkort för att kunna söka lån för att renovera huset nästa år. Antagligen blir det bolån för att få bästa ränta.

Klokt!

Får 25k/mån efter skatt (inga betanm eller dylikt). Lånade 70tkr på 5 år med 8% ränta. Har dock allmänt väntat ut tiden lite och fått bort några ff (hade 12st när jag ansökte om lån hos dom). Ville få bort mina gamla snabblån som följt med ett tag nu. Det enda man betalar är ju skyhöga räntor och avgifter på dem, aldrig mer snabblån!
Tog dom UC när du sökte privatlån hos dom?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp