- Meddelanden
- 4
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Skriv ett pm med bud så tar vi det där ifrån
Skriv ett pm med bud så tar vi det där ifrån

Nu får du ta och skärpa dig. Det är två av de viktigaste personerna på forumet du håller på och jiddrar med nu. Försäljning av mobiltelefoner är hur seriöst som helst. Jag har själv gjort det ett flertalet ggr just för att man kan ta en på avbetalning och sälja. Jag lägger absolut ingen värdering i detta. Så tagga ner. Du är ute på lite hal is här.Du precis som Terry lägger ord i munnen på mig. Ni kan båda sluta med det och läsa mitt första inlägg om ämnet ordagrant. Jag har tydligen träffat en öm punkt här. (Väcker en del misstakar även mot er.) Och detta är ett forum. Min åsikt håller jag fast vid hur mycket det än retar dig. Det är min yttrandefrihet. Och tycker du inte om det har du inget på ett forum att göra om du ska skrika rakt ut på det sätter du precis gjorde, det bryter mot reglerna, här diskuterar man, man pekar inte med heka handen. Speciellt inte som moderator. Skapa en egen tråd om ämnet om du vill diskutera vidare. Det här är en köp och säljtråd, inte ett ställe där man skäller rakt ut på dem som ser genomskinligheten i att väldigt mycket oärligt gods postas här dagligen. Rent kriminellt i mina ögon. Och är det inte oärligt är det förbaskat korkat att ett hjälpforum för folk i utsatta ekonomiska situationer får tips att ta en mobil på avbetalning för att sälja för flera tusen mindre än nypris och således göra ytterligare en förlustaffär. Men ja ja jag kan inte rädda hela jorden intressant bara att det där med kreditkort väckte som uppmärksamhet, det är inte så det funkar. Krävs ungefär en timme på valfri darknetpodd för att förstå därav är infon lättillgängligt. Men det är inget för Lånforumet. Det kan diskuteras på sveriges största forum som dem flesta vet vad det heter.
AirPods Max = såld.Hej allihopa! Behöver få loss lite pengar så tänkte sälja av lite saker..
iPad Pro 12.9 (Gen 4) : 1500 kr (ska ha kvitto
AirPod Max Grey, använd vid två tillfällen… 2000 kr (kvitto finns)
Apple Watch ultra 2 3500 kr (kvitto finns)
Vill helst mötas upp i Sundbyberg, kan ev skicka den spårbart men då står köparen för frakten.
Kan du skicka en länk på vad det är för ipadHej allihopa! Behöver få loss lite pengar så tänkte sälja av lite saker..
iPad Pro 12.9 (Gen 4) : 1500 kr (ska ha kvitto
AirPod Max Grey, använd vid två tillfällen… 2000 kr (kvitto finns)
Apple Watch ultra 2 3500 kr (kvitto finns)
Vill helst mötas upp i Sundbyberg, kan ev skicka den spårbart men då står köparen för frakten.
Finns på nätetFick presentkort på Åhlens i julklapp av jobbet.
400 kronor.
Åhlens finns inte här.
Någon som vill ha det för 280:-?