Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Köp och sälj tråden

Har fått tag på 9 st AirPods PRO 2nd generationen.
Har kvitto osv.
Helt äkta köpt från ett svenskt företag.
2300kr st helt nya. Vid köp av fler än ett par så kan vi komma överens om en bra deal.
Vi kan skriva köpeskontrakt som vi signar med bank id också om det skulle kännas säkrare.
har som sagt kvitto och det är äkta Apple produkter :)
Nypris ligger kring 3200kr
Tur att du skriver ut antalet, känns ju inte lika suspekt

Nu har jag visserligen börjat grogga så jag borde hålla tyst men denna tråden har stört mig länge så here we go...

Att folk säljer stöldgods stör mig inte det minsta, speciellt med tanke på hur många höginkomsttagarna och våra äckliga politiker fifflar och ljuger. Så kan gemene man fiffla lite så är det ok i mina ögon i detta korrupta samhället.
Vad jag dock inte gillar är dessa förfrågningar där folk mer eller mindre ber folk att köpa saker på avbetalning för att sälja till dem billigt för snabba kontanter här inne.
Jag är absolut ingen människorättskämpe eller kommunist men det är jävligt sunkigt att trycka ner folk ännu längre i skiten än de redan är.
Sådabna inlägg borde, i mina ögon, skrotas och personerna borde slängas ut.

Observera att mitt inlägg inte har med senaste inläggen om massförsäljning av hörlurar att göra utan bara är en allmän åsikt om denna tråden.

Nu har jag visserligen börjat grogga så jag borde hålla tyst men denna tråden har stört mig länge så here we go...

Att folk säljer stöldgods stör mig inte det minsta, speciellt med tanke på hur många höginkomsttagarna och våra äckliga politiker fifflar och ljuger. Så kan gemene man fiffla lite så är det ok i mina ögon i detta korrupta samhället.
Vad jag dock inte gillar är dessa förfrågningar där folk mer eller mindre ber folk att köpa saker på avbetalning för att sälja till dem billigt för snabba kontanter här inne.
Jag är absolut ingen människorättskämpe eller kommunist men det är jävligt sunkigt att trycka ner folk ännu längre i skiten än de redan är.
Sådabna inlägg borde, i mina ögon, skrotas och personerna borde slängas ut.

Observera att mitt inlägg inte har med senaste inläggen om massförsäljning av hörlurar att göra utan bara är en allmän åsikt om denna tråden.
Att sälja stöldgods är brottsligt och ska således inte tillåtas här. Att folk köper saker på avbetalning och säljer det här är ledsamt men kan hjälpa personen för stunden.

Att sälja stöldgods är brottsligt och ska således inte tillåtas här. Att folk köper saker på avbetalning och säljer det här är ledsamt men kan hjälpa personen för stunden.
Jag vet att det är olagligt men jag där jag bor är cash king och allt kan köpas svart, varesig det är insmugglat, stulet eller kopior. Det finns ett parallelt samhälle där såna saker är normen. Och när man dagligen läser om karteller och hycklande politiker så har jag personligen inga moraliska betänkligheter ang detta. Det är varje man för him self.
Men denna tråden känns som utnyttjande av folk som är på väg ner i absoluta botten och detta forumet är väl till för att hjälpa folk, inte skicjka dom längre ner i skuldträsket?

Bara mina tankar om saken.

Helt ny iPhone 15 PRO titanium säljes. 128Gb

Om någon har ett presentkort i en affär som säljer Hooka-skor så köper jag gärna det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp